اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

حق الزحمه مربیان ورزش همگانی فردیس پرداخت نمی‌شود

رئیس هیأت همگانی شهرستان فردیس، با اشاره به اینکه مربیان ورزش همگانی فردیس، از زمان استقلال شهر فردیس از کرج، حق الزحمه ای دریافت نکرده اند، گفت: در گذشته از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج حق الزحمه ایی به این مربیان پرداخت می‌شد.

حق الزحمه مربیان ورزش همگانی فردیس پرداخت نمی‌شود

یوسف فتح آبادی، رئیس هیأت همگانی شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: در شرایط کرونایی و تعطیلی اماکن ورزشی، به منظور ترغیب مردم‌به ورزش و حفظ سلامتی و نشاط جامعه، پویش ورزش در خانه توسط هیأت همگانی از طریق فضای مجازی اجرا شد.

رئیس هیأت همگانی شهرستان فردیس افزود: با تصمیم ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت ورزش در سالن‌های ورزشی، طرح‌های مختلفی توسط همه کمیته‌های ورزش همگانی در فضاهای روباز از جمله پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهرستان اجرا شد که طرح ورزش در همسایگی از جمله این طرح‌هاست که به منظور ارتقای سلامت جسمانی افراد، بارعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی  سطح شهرستان اجرا شد.

فتح آبادی در ادامه از اجرای طرح یلدا با ورزش توسط کمیته‌های ورزش همگانی در شهرستان فردیس خبرداد و افزود: از سوی  کمیته‌های آموزش، بازی‌های فکری، یوگا و بزرگسالان  مسابقاتی  ویژه یلدا تدارک دیده شده  که در این طرح، خانواده‌ها می‌توانند فیلم‌هایی در زمان مشخص از فعالیت ورزشی خود در شب یلدا برای مجریان این طرح ارسال کنند که به برترین‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۱۲ مربی ورزش همگانی در ۱۲ ایستگاه این هیأت در سطح  شهرستان، اظهار کرد: در طول ایام کرونایی هیأت ورزش‌های همگانی فردیس تعطیل نبوده و مربیان روزانه در سطح ایستگاه‌های ورزش همگانی به آموزش رایگان بیش از ۵۰ نفر از علاقمندان این ورزش مشغول بودند.

وی ضمن اشاره به اینکه مربیان ورزش همگانی فردیس، از زمان استقلال شهر فردیس از کرج، حق الزحمه ای دریافت نکرده اند، بیان کرد: در گذشته از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج حق الزحمه ایی به این مربیان پرداخت می‌شد، که از زمان استقلال فردیس، پیگیری‌ها در این خصوص از مدیریت شهری فردیس، هنوز به نتیجه نرسیده است که امیدواریم با ارسال لایحه از سوی شهرداری و موافقت شورا، این امر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول