اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برگزاری مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه توزیع برق شمال کرمان

مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه توزیع برق شمال استان کرمان با شعار «تلاش صادقانه، خدمت بی‌منت» همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه توزیع برق شمال کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالوحید مهدوی‌نیا در حاشیه مانور اصلاح ولتاژ شبکه برق به خبرنگاران گفت: مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه در سراسر کشور در روزهای 27 و 28 آذرماه به‌منظور سنجش میزان آمادگی پرسنل شاغل در صنعت برق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود و توزیع برق شمال نیز به عنوان یک بخش بزرگ در این مانور حضور جدی و پررنگ دارد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در ادامه تصریح کرد: اصلاح ساختار و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع، اصلاح و بهبود ولتاژ شبکه‌های توزیع برق، ایجاد ظرفیت جدید به‌منظور نیرورسانی به مشترکان منطقه، اصلاح سیستم روشنایی معابر، متعادل‌سازی بار ترانسفورماتورهای توزیع موجود و... از اهداف برگزاری این مانور است.

وی با بیان اینکه این مانور از ساعت 6 و 30 دقیقه روز پنج شنبه ۲۷ آذرماه آغاز شده است، ادامه داد: در این پروژه اصلاح شبکه، تبدیل شبکه سیم به کابل خودنگهدار، احداث پست هوایی، اصلاح سیستم روشنایی معابر، تعویض کابل سرویس، اصلاح انشعاب، اصلاح ولتاژ و تعادل بار و نصب سیستم اتصال زمین شبکه انجام می‌شود. 

مهدوی‌نیا خاطر نشان کرد :در این مانور ۵۰ گروه عملیاتی متشکل از ۲۱۵ نفر نیروی انسانی بهره‌برداری و اموراتفاقات است.

وی به ملاحظات ایمنی اجرا اشاره کرد و گفت: کامل‌بودن لوازم ایمنی فردی، گروهی، خود نمادی از اهمیت جایگاه ایمنی در اجرایی شدن تمام پروژه‌های فنی و مهندسی است.

مهدوی‌نیا اظهار کرد: در این مانور ۴ کیلومتر شبکه فشارضعیف، یک‌هزار و 400 مترشبکه فشارمتوسط،  ۱۳دستگاه ترانس و یک دستگاه اتوترانس نصب شده است.

برپایه این گزارش در اواخر آبان‌ماه نیز اولین مانور سراسری بازسازی و تعمیرات شبکه‌های فرسوده در شمال استان برگزار شد.

انتهای پیام/80019/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول