اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آغاز پخش آموزش تلویزیونی دانش آموزان مقطع ابتدایی از سیمای خراسان رضوی

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز پخش آموزش تلویزیونی دانش آموزان مقطع ابتدایی از سیمای استان خبر داد.

آغاز پخش آموزش تلویزیونی دانش آموزان مقطع ابتدایی از سیمای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مهدی مجیدی فرد اظهارکرد: نخستین بخش از آموزش های تلویزیونی ویژه دانش آموزان پایه های اول، دوم و ششم ابتدایی براساس بودجه بندی سالانه دروس فارسی و ریاضی با همکاری صداوسیمای استان خراسان رضوی از روز شنبه ۲۹ آذرماه ۹۹ و از ساعت ۱۳:۳۰ لغایت ۱۴ از شبکه سیمای استان پخش می شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته و در همین ساعت، برنامه آموزش تلویزیونی از سیمای استان پخش می شود.

وی بیان کرد: در برنامه های آموزشی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی که با همکاری اداره تکنولوژی آموزشی و بررسی محتوای معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی تهیه شده، جمعی از مجرب ترین معلمان استان آموزش های مکمل در این دو درس را ارائه می کنند.

مجیدی فرد تصریح کرد: در مرحله بعدی با توجه به ضرورت آموزش دروس مختلف، در صورت مهیا بودن شرایط، آموزش دروس در سایر پایه ها و مقاطع نیز از طریق شبکه سیمای استان انجام می شود.

انتهای پیام/۷۰۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول