اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کابینه‌ای موفق باید بهترین‌ و تواناترین ورزیرش، وزیر آموزش و پرورش باشد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: من اعتقاد دارم کشور زمانی درست می‌شود که وزیر آموزش و پرورش آن، بهترین، تواناترین و برترین چهره علمی آن کشور باشد و کابینه‌ای را موفق می‌بینم که بهترین و تواناترین وزیرش، وزیر آموزش و پرورش باشد.

کابینه‌ای موفق باید بهترین‌ و تواناترین ورزیرش، وزیر آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری در دیدار و گفت‌وگو با تعدادی از تشکل‌های دانشجویی و سرپرست پردیس خواهران امام خمینی (ره) به مناسبت روز دانشجو دانشجویان حاضر در فضای مجازی اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان تنها دانشگاهی هست که مقام معظم رهبری به طور مبسوط و مستقیم درباره آن صحبت کرده است و هیچگاه جایگاه این دانشگاه تضعیف نخواهد شد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با صراحت اعلام کرده‌اند که تنها مجرای ورود نیروی انسانی توانمند به آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است و این یه اصل راهبردی است و ما باید در مجلس شورای اسلامی به این راهبرد پایبند باشیم اما باید در کنار آن کمبود معلمی که امروز در آموزش و پرورش وجود دارد را به صورتی برطرف کرد که این انتخاب معلم هم باید براساس شایستگی‌های لازم معلمی باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: افتخار بنده این است که تربیت شده تربیت معلم هستم و اعتقاد دارم که بهترین راه تربیت نیرو برای مدارس و آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است.

* کشور زمانی که وزیر آموزش و پرورش آن، بهترین و برترین چهره علمی آن کشور باشد، درست می‌شود

منتظری گفت: معلم خوب تنها نیاز به پشتوانه علمی ندارد بلکه باید تجربه لازم را در طول تحصیل به دست آورده باشد که این تجربه در دانشگاه فرهنگیان به‌دست می‌آید.

وی یادآور شد: من اعتقاد دارم کشور زمانی درست می‌شود که وزیر آموزش و پرورش آن، بهترین، تواناترین و برترین چهره علمی آن کشور باشد و کابینه‌ای را موفق می‌بینم که بهترین و تواناترین وزیرش، وزیر آموزش و پرورش باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن پاسخ به سوالات نمایندگان دانشجو معلمان گفت: من به شما دانشجویان سفارش می‌کنم حتما پیگیر نشست با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی باشید و درخواست‌های خود را مکتوب کرده و به رئیس مجلس، وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم و رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور ارسال کنید.

در ابتدا سرکار خانم ذبیحی سرپرست پردیس خواهران امام خمینی (ره) ، روز دانشجو را به دانشجو معلمان حاضر و دانشجویانی که به صورت مجازی در برنامه حضور دارند تبریک عرض کرد و گفت: متاسفانه روزهای زیادی سپری شده است که شاهد حضور پر نشاط دانشجومعلمان در دانشگاه نیستیم و امیدوارم هر چه زودتر با ریشه‌کنی این بیماری شاهد حضور دانشجومعلمان عزیز در دانشگاه باشیم.

لازم به ذکر است قبل از بیانات منتظری دانشجومعلمان، گیلک مسئول بسیج دانشجویی، جرجانی دبیر انجمن اسلامی و عنایتی دبیر شورای صنفی پردیس به نمایندگی از دانشجو معلمان سوالات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول