اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تعدیل ۶۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در معابر بلواری فارس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از تعدیل ۶۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی همزمان با مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع با رویکرد اصلاح ولتاژ و روشنایی معابر، خبر داد.

تعدیل  ۶۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در معابر بلواری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا خسروی، با اعلام این خبر بیان داشت: مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع در استان فارس با برخورداری از ۵۲ گروه عملیاتی، ۱۵۰ نفر نیروی اجرایی و فنی ، ۵۲ خودرو و ۲۰ دستگاه بالابر طی روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه سال جاری در ۲۶ مدیریت تابعه این شرکت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و موارد ایمنی و با شعار "تلاش صادقانه، خدمت بی منت، برق و ولتاژ استاندارد" برگزار گردید.

وی بهبود ولتاژ مشترکان، رضایت مشترکان و سایر ذینفعان و افزایش پایداری شبکه را از جمله اهداف این مانور برشمرد و افزود: بازآرایی شبکه های توزیع، کاهش تلفات ، کاهش خاموشی و انرژی توزیع نشده، کاهش مصرف انرژی و کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها در فصل سرد سال نیز از دیگر مواردی بودند که در جریان اجرای این مانور مورد توجه قرار گرفت.

احمدرضا خسروی در ادامه از احداث ۹ دستگاه پست هوایی در جریان این مانور به منظور کاهش شعاع تغذیه خبر داد و گفت: ۲۶۲ مورد جابه جایی فاز و متعادل سازی بار فیدرهای فشار ضعیف ، ۲۸۴ مورد تغییر تپ ترانس ، ۳۶۴ مورد رفع اتصالات سست تک مشترک ، ۹۹ مورد باز و بسته نمودن جمپر جهت مانور شبکه از دیگر فعالیت های پرسنل تلاشگر این شرکت در جریان برگزاری این مانور بود .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآور شد: با انجام مانور مذکور همچنین ولتاژ برق ۵۸۲ مشترک این شرکت در استان فارس نیز تقویت یافته و بهبود پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تاکید کرد: این شرکت همواره ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مشترکان خود در سطح استان و تامین رفاه و آسایش آنان را مدنظر داشته و در تلاش است با برنامه‌ریزی‌ لازم و منسجم نقاط دارای افت ولتاژ را شناسایی کرده و نسبت به رفع مشکل در اسرع وقت اقدام نماید.

لازم به ذکر است این مانور با مشارکت معاونت مهندسی، معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ، مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان ها، پایگاه مقاومت بسیج و دفتر روابط عمومی شرکت، انجام پذیرفت.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول