اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رونمایی از اثر هنری «پرستار و شب یلدا» در لارستان

معاون مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان از رونمایی از اثر هنری «پرستار و شب یلدا» جهت نصب در بیلبوردهای سراسر کشور خبر داد.

رونمایی از اثر هنری «پرستار و شب یلدا» در لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، مصطفی صبوری در مراسم رونمایی از اثر هنری «پرستار و شب یلدا» یادمان ادای احترام به جامعه پرستاران و پزشکان برای مقابله با کرونا ویروس که به مناسبت روز پرستار و شب یلدا برگزار شد، اظهار داشت: این اثر هنری به سفارش مرکز هنری‌های تجسمی انقلاب اسلامی و مرکز پویانمایی به منظور نصب در بیلبوردها و فضای تبلیغات محیطی شهرستان‌های مختلف کشور و همچنین کار رسانه‌ای صداوسیما برای تقدیر از پرستاران تلاشگر در حفظ سلامتی مردم اکران می‌شود.

وی با اشاره به تهیه‌کنندگان اثر «پرستار و شب یلدا» تصریح کرد: این اثر، به همت جوانان هنرمند مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان با اجرای تکنیک نقاشی دیجیتال هنرمند لارستانی فاطمه یادگاری‌فرد و شعار نویسی علی یگانه‌لاری، ایده محمدصابر خسروانی و شعر شاعر لارستانی عبدالرضا مفتوحی و همچنین موشن‌پوستر این اثر توسط صابر علی‌نیا تولید شده است.

معاون مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان تصریح کرد: یکی از وظایف این مرکز، تبدیل مناسبت‌ها به گفتمان‌های هنری پر روایت و پر خاطره است که خاطرات آنها به الگوهای ارزشی اجتماع تبدیل شود.

انتهای پیام/ س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول