اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انهدام باند شرکت هرمی در نظرآباد/سه نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری 3 نفر از اعضای این باند کلاهبرداری خبر داد و گفت: شهروندان در فعالیت اقتصادی خود نسبت به چنین مواردی آگاه باشند.

انهدام باند شرکت هرمی در نظرآباد/سه نفر دستگیر شدند

فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد، گفت: در پی دریافت خبری مبنی‌بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

اسداللهی افزود: با اقدامات پلیسی به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی محل فعالیت اعضای این باند را در یک مجتمع واقع در حاشیه شهر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و 3 نفر از اعضای اصلی این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف چندین جلد کتاب و بسته‌های آموزشی در شرکت متهمان اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهمان تاکنون بیش از 5 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده اند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: علی رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول