اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اخبار ورزشی| از دعوت «سلیمانی» به اردوی تیم ملی تا نایب‌ قهرمانی «خدمتی» در مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور

«جواد سلیمانی» در مسابقات قهرمانی جهت‌یابی کشور به مدال نقره رسید و به اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ صربستان دعوت شد و «نجمه خدمتی» بر سکوی دوم رقابت‌های تیراندازی آنلاین سنگاپور ایستاد.

اخبار ورزشی| از دعوت «سلیمانی» به اردوی تیم ملی تا نایب‌ قهرمانی «خدمتی» در مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر انجمن جهت‌یابی  هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌جنوبی و ورزشکار نخبه و مدال‌آور استان در مسابقات  انتخابی تیم ملی و نظامیان ایران در کرمانشاه خوش درخشید.

در این ماراتن ملی «جواد سلیمانی» با کسب ۱۹هزار و ۵۷۷ امتیاز در آیتم‌های مختلف این رقابت‌ها با گردن‌آویز نقره بر سکوی دوم مسابقات ایستاد و به نخستین اردوی تیم ملی نظامیان ایران اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ صربستان دعوت شد.

وی که مربیگری جهت‌یابی،  تخصصی هلی‌برن و راپل و آمادگی جسمانی را دارد در دو دوره مسابقات چهارگانه ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ روسیه به نایب قهرمانی رسید، پدیده مسابقات کشوری جهت‌یابی سال ۹۵، نایب قهرمان چندین دوره مسابقات آمادگی جسمانی دانشجویان نیروهای مسلح و مقام سوم مسابقات دو ومیدانی پنج کیلومتر دانشجویان کشور ۱۳۹۶ را نیز به‌دست آورده است.

درخشش دارترهای خراسان‌جنوبی در مسابقات کشوری

در نوزدهمین دوره مسابقات دارت آنلاین کشور (اداک) گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ورزشکاران خراسان‌جنوبی سیبل رقابت‌ها را خوب نشانه کردند.

در این رویداد ورزش ملی «درخانه بمانیم تا چرخه انتقال ویروس قطع شود» قریب‌ بر ۲۰۰ بانوی برتر دارت ایران به میزبانی البرز به رقابت پرداختند.

در نوزدهمین دوره مسابقات دارت آنلاین کشور (اداک) آتنا بیگمی  دارتر جوان و لیگ برتر دارت کشور در فینال رقابت‌ها بر محبوبه جعفرپور از استان  البرز  با نتیجه ۴ بر یک  پیروز شد و قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به‌دست آورد، مریم عرفانیان و سمیرا سلیم  نیز از خراسان‌جنوبی توانستند به مقام سوم مشترک رقابت‌ها دست‌ یابند و زهره فنجانی نیز به مقام پنجم مشترک رسید.

از خراسان‌جنوبی در نوزدهمین دوره مسابقات دارت آنلاین کشور سمیرا سلیم، فهیمه زارعی، زهرا بهمدی، آتنا بیگمی، مریم عرفانیان، زهرا علیزاده، بتول داوری، دیبا تبریزی، مطهره سلطانی، کوثر قاسمی، زهرا محمدزاده، زهره فنجانی، الهه زیدری، زهرا مومن‌، هانیه اباذری، فرزانه حسینی
سارا شهاباد، مریم رجبی و مرضیه مومن حضور فعال داشتند.

نایب قهرمانی «خدمتی» در مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور

پرونده مسابقات تیراندازی آنلاین در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور 108 ورزشکار از هفت کشور جهان به‌میزبانی نمادین کشور سنگاپور با معرفی نفرات برتر بسته شد.

در این ماراتن جهانی «نجمه خدمتی» تیرانداز شایسته و المپیکی خراسان‌جنوبی با گردن‌آویز نقره در جایگاه دوم رقابت‌های تیراندازی با تفنگ‌بادی قرار گرفت، آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده از کشورمان به ترتیب مقام‌های ششم و سیزدهم را کسب کردند.

انتهای پیام/69014/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول