اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفت

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شواری اسلامی گفت: طرح تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی و قراردادی در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی  در دستور کار نمایندگان  مجلس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز پرستار با اشاره به این‌که پرستاران در سخت‌ترین شرایط برای حفاظت و حراست از سلامت مردم جان خود را به خطر می‌اندازند اظهار کرد: توجه به پرستاران نباید صرفا به تبریک یک روز خلاصه شود و تمام مسئولان باید در راستای رفع مشکلات این قشر زحمتکش و ایثارگر تلاش کنند.

وی افزود: با توجه به مشکلات متعددی که پرستاران شرکتی و قراردادی با آن روبرو هستند، نمایندگان مجلس طرحی برای تبدیل وضعیت این عزیزان به رئیس مجلس شواری اسلامی ارائه کرده‌اند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این طرح دو فوریتی و به منظور ارج نهادن به مقام پرستاران عزیز و تقدیر از تلاش‌ها و جانفشانی‌های بی‌وقفه آنها به ویژه در مبارزه جدی با ویروس کوید19(کرونا)، درخواست شده که پرستاران شرکتی به قرارادادی و پرستاران قراردادی به پیمانی تبدیل وضعیت شوند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این طرح آمده است که منابع اجرای طرح در بودجه ۱۴۰۰ و با همکاری دولت تامین می‌شود.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول