اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خیرین کرمانشاهی به پویش «نذر رهایی» بپیوندند

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه ضمن دعوت از خیرین برای پیوستن به «نذر رهایی» گفت: نوبت دوم آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد در ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به نام این شهید والامقام اجرا خواهد شد.

خیرین کرمانشاهی به پویش «نذر رهایی» بپیوندند

رسول بهرامی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تشریح عملکرد سازمان در زمینه نهضت کمک مؤمنانه، اظهار داشت: به لطف الهی و در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوقدانان در قالب آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد و کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان از اول آذرماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: نوبت اول این آزادسازی در چهارم آذرماه و همزمان با هفته مبارک بسیج در استان کرمانشاه اجرا شد و بحمدالله ۴۱ نفر از زندانیان با محکومیت‌های مالی با همت خیرین استان و رده‌های مقاومت بسیج سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در سراسر استان آزاد شدند و این ۴۱ نفر به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگشتند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه همچنین از ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به تعداد ۱۳۳ نفر از زندانیان و همچنین وکالت رایگان ۱۶ نفر از زندانیان در نوبت اول این طرح با حضور گروه‌های جهادی حقوقدانان بسیجی خبر داد.

وی اظهار داشت: توزیع تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی نیز بین خانواده زندانیان در نوبت اول طرح انجام گرفته است و در مجموع خدماتی معادل ۶ میلیارد ریال به زندانیان در نوبت اول ارائه شده است.

بهرامی‌پور افزود: کمیته آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه راه‌اندازی شده و  به دنبال استمرار نهضت کمک مؤمنانه، این کمیته با هدف شناسایی و آزادسازی زندانیان  با اولویت جرائم غیرعمد شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: از آنجایی که یکی از برنامه‌های خدمات‌رسانی حقوقدانان بسیجی ارائه خدمات مشاوره حقوقی، وکالت و سایر معاضدت‌های حقوقی به زندانیان معسر و نیازمند و آزاد‌سازی زندانیان با اولویت مرتکبین جرائم غیرعمد است،لذا در همین راستا تفاهمات خوبی با اداره کل زندان‌ها و دادگستری استان صورت گرفته و به لطف الهی و با مشارکت حقوقدانان بسیجی استان از این به بعد شاهد حضور گروه‌های جهادی حقوقدانان بسیجی در زندان‌های استان جهت ارائه خدمات معاضدتی به زندانیان و کمک به رفع مشکلات حقوقی آنان و تامین وکیل رایگان و بعضا کارشناسی‌های معاضدتی  برای زندانیان معسر و نیازمند خواهیم بود.

بهرامی‌پور خاطرنشان کرد: به فضل الهی این برنامه نهضت کمک مؤمنانه بارویکرد آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد استمرار خواهد داشت و نوبت دوم این برنامه در ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت  سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به نام این شهید والامقام اجرا خواهد شد.  

وی  اظهار داشت: از همه خیرین و افراد نیکوکار استدعا داریم با شرکت در پویش «نذر رهایی»  در این امر خدا پسندانه ما را یاری کنند و در صورت تمایل به مشارکت در این پویش با شماره تلفن ۳۸۳۵۰۵۰۰ سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه واقع در میدان سپاه، بلوار زن، روبروی پالایشگاه تماس حاصل فرمایند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول