اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تحقق مصوبات شورای عالی آب با کمک دولت، مجلس و استان‌های همجوار

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امید دارم همه دست به دست هم بدهند و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، دولت و استان‌های همجوار و همسایه کمک کنند تا آن‌چه که به صورت قانونی در رابطه با آب مصوب شده و همه مسائل آن در نظر گرفته شده و با نگاه ملی به آب در حال رقم خوردن است، محقق شود.

تحقق مصوبات شورای عالی آب با کمک دولت، مجلس و استان‌های همجوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س)، ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) و روز پرستار اظهار کرد: از تلاش‌های صادقانه، دلسوزانه، مدبرانه و ایثارگرانه پرستاران عزیز در طول قریب به یک سال گذشته تقدیر و تشکر کرده و برای همه این عزیزان آرزوی سلامت دارم و یاد و خاطره شهدای جبهه سلامت را گرامی می‌دارم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: بر کاری که پرستاران و پزشکان در جبهه سلامت در چند ماه گذشته انجام دادند به جهت اینکه بی وقفه، پی در پی و به صورت مستمر باید انجام می‌گرفت جز ایثارگری نام دیگری نمی‌توان نهاد، البته همه اقشار در دوران کرونا درگیر بوده‌اند، اما اقشار مختلف پس از استراحت عملیات دیگری را پی‌ریزی می‌کردند؛ اقدام ایثارگرانه پرستاران در تاریخ ثبت خواهد شد و برای همیشه مردم قدرشناس ایران دعاگو و سپاسگزار آن‌ها خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امشب شب یلدا است و این شب را به همه همشهریان و هم‌استانی‌ها تبریک عرض می‌کنم، گفت: امشب به عنوان بزرگ‌ترین شب سال این درس‌آموزی را دارد که از حداقل زمان‌ها حداکثر استفاده را ببریم؛ امید دارم همه از این شب درس بگیریم و زمان خودمان را مدیریت کنیم و توفیقاتی که خدا به ما داده در جهت خدمت به خلق خدا استفاده کنیم.

وی در ادامه از مردم نیز خواست که با توجه به توصیه‌ها و رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و با توجه به اینکه همه کادر درمان نگران هستند با بی‌احتیاطی‌های امشب مجدداً موجی از شیوع بیماری کرونا ایجاد شود، همان طور که همیشه همراه بوده و همیشه رعایت می‌کردند و گوش به فرمان کادر پزشکی بودند، امشب هم از دورهمی‌ها اجتناب شود و اندکی خوش بودن منجر به نگرانی‌هایی در آینده نشود.

نصراصفهانی همچنین اقدام مدیریت شهری در توجه به کارگران، رانندگان و کارمندان شهرداری به مناسبت شب یلدا در تهیه بسته‌های حمایتی و شارژ اصفهان کارت تحسین و بیان کرد: بر اساس مذاکرات در یکی از جلسات تلفیق به این مسأله رسیدیم که شرکت سیاحتی سپاهان شرایط سختی را به دلیل تعطیل شدن بسیاری از خدمات با توجه به شرایط کرونا دارد از همین رو تقریباً درآمدهای این شرکت به صفر رسیده است، از طرفی جمعیت قابل توجهی هم در این شرکت مشغول به کار هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بر اساس گزارش ارائه شده ماهیانه ۸۰۰ میلیون تومان هزینه‌های این مجموعه است که قطعاً وقتی ورودی نداشته باشیم خروجی با مشکل مواجه خواهد شد و امکان تأمین حقوق کارمندان این شرکت وجود ندارد، در آن جلسه مقرر شد مدیریت شهری به این مسأله اهتمام داشته باشد.

وی اضافه کرد: هر چند امروز واقف بر این هستیم بار بسیاری از مشکلات از جمله در رابطه با مترو، اتوبوسرانی و مراکز تفرجگاهی به دوش مدیریت شهری است، از مدیریت شهری تقاضا داریم در راستای حل مشکل این مجموعه اقدام کنند، در کنار آن از ستاد استانی مقابله با کرونا هم خواهش می‌کنیم با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از خدمات این شرکت سیاحتی از جمله تله‌کابین و تله‌سیژ در محیط‌های باز است، به این مجموعه مجوز داده شود که مردمی که در مکان‌هایتفرجگاهی حضور پیدا می‌کنند از تله‌سیژ و تله‌کابین استفاده کنند.

نصراصفهانی همچنین گفت: یک موقع است مجموعه‌های تفرجگاهی تعطیل است در این حالت انتظار نداریم ولی وقتی مجموعه‌ها باز است و مردم از مکان‌های تفرجگاهی و پارک‌ها استفاده می‌کنند محدود کردن مجموعه‌های سیاحتی با توجه به اینکه در فضای باز است غیر از اینکه آسیب و لطمه مالی به این مجموعه‌های خدمت‌رسان وارد می‌کند شاید سود و فایده دیگری نخواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه آب یکی از دلواپسی‌های جدی مجموعه شورای شهر است، مطرح کرد: امید داریم نزولات آسمانی روز به روز افزایش پیدا کند و جبران همه این کاستی‌ها شود، اما در هر حال اجرایی شدن مصوبات شورای عالی آب کشور همچنان مورد انتظار است و باید در این جلسه با صراحت اعلام کنیم هرگونه کوتاهی در حل مشکلات انتقال آب چه مواردی که بحث‌های زیست محیطی دارد و به دست سازمان محیط زیست کشور باید رقم بخورد چه مواردی که مربوط به وزارت نیرو بوده و چه مواردی که به طور کلی مربوط به دولت و مجلس است، باید برطرف شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امید دارم حل مشکل آب مورد توجه و التفات بیشتر قرار گیرد تا خاطرات خوشی در ذهن مردم رقم بخورد، حتماً اگر محبتی در این زمینه صورت بگیرد اصفهانی‌ها در زمان خود این محبت را جبران خواهند کرد اما اگر عدم توجه به این خواسته‌ها باشد شاید در زمان‌های خاص خودش به آن پرداخته شده و جبران شود.

نصراصفهانی در پایان عنوان کرد: امید دارم همه دست به دست هم بدهند و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، دولت و استان‌های همجوار و همسایه کمک کنند تا آن‌چه که به صورت قانونی در رابطه با آب مصوب شده و همه مسائل آن در نظر گرفته شده و با نگاه ملی به آب در حال رقم خوردن است، محقق شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول