اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ساخت ۵ منزل مسکونی برای نیازمندان در همدان

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان از ساخت ۵ منزل مسکونی برای نیازمندان در همدان خبر داد.

ساخت ۵ منزل مسکونی برای نیازمندان در همدان

علی معتبرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به همت گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان عملیات دیوار چینی یک باب منزل مسکونی در حصار شهیدمطهری برای یکی از محرومین اجرا شد.

وی با بیان اینکه این کار یک ماه پیش آغاز شد و تا امروز به مرحله نازک‌کاری رسیده است گفت: تاکنون ۷۰۰ میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه برای این اقدام ۴۰۰ میلیون ریال دیگر هم مورد نیاز است عنوان کرد: هزینه‌های ساخت از سوی خیرین، بسیج سازندگی، بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان امام تامین می‌شود.

وی با تاکید به اینکه کار توسط گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان انجام می‌شود گفت: در مجموع پنج باب منزل توسط این گروه انجام یا در دست اقدام است.

معتبرنیا با اشاره به ساخت ۲ باب منزل مسکونی در روستای جنت‌آباد و چهارراه خاکریز اسدآباد خاطرنشان کرد: ساخت ۲ باب منزل در حصار شهید مطهری و روستای حیدره بالا شهر همدان مورد توجه است.

وی با اشاره به ساخت یک منزل مسکونی در روستای امتلر شهرستان رزن هم گفت: از این پنج باب منزل مسکونی یک باب در اسدآباد تکمیل شده است و دو باب هم تا ۲۲ بهمن تکمیل می‌شود.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان عنوان کرد: این راه تا ظهور حضرت مهدی موعود (عج) ادامه دارد و امیدوارم سربازان خوبی برای آن حضرت باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول