اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حضور 22 کشتی گیر آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

رئیس هیأت کشتی مازندران ار حضور 22 کشتی گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

حضور 22 کشتی گیر آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

عسگری محمدیان امروز در گف‌ وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه رقابت‌های آسیایی و گزینشی المپیک را پیش رو داریم، اظهار کرد: از سوی کمیته فنی فدراسیون ۲۲ کشتی گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه این اردو به منظور حضور کشتی‌گیران در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک برگزار می شود، افزود: از بین ۴۲ کشتی‌گیر دعوت شده به این اردو نیمی از دعوت شدگان ۲۲ ملی پوش از مازندران هستند.

محمدیان یادآور شد، رضا اطری، رحمان عمو زاد و مهدی ویسی در وزن ۵۷ کیلوگرم، بهنام احسان پور، عباس ابراهیم زاده و کیان محمود جانلو در ۶۱ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی، حسن عبادی و مهدی عشقی در ۶۵ کیلوگرم، عرفان الهی در ۷۰ کیلوگرم، حسین اباذری و محمد صادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، علی سوادکوهی و عبدالله شیخ اعظمی در ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی و امیرحسین فیروز پور در ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم پور و محمد علی تبار در ۹۲ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و مجتبی گلیچ در ۹۷ کیلوگرم، امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان کشتی گیران دعوت شده از مازندران به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان هستند.

محمدیان در ادامه با بیان اینکه هدایت تیم ملی بر عهده غلامرضا محمدی است، گفت: عباس حاج کناری و مهدی تقوی به عنوان دو مربی از مازندران در کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد حضور دارند.

رئیس هیأت کشتی مازندران در پایان خاطنرشان کرد: این اردوی آمادگی از دوم دی به مدت دو هفته در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی با حضور تمامی کشتی گیران دعوت شده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول