اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

یک روز متفاوت در بیمارستان جلیل یاسوج/ قدردانی از سربازان خط مقدم مقابله با کرونا

پرستاران بیمارستان شهید دکتر جلیل در روزی که به‌نام آنها نامگذاری شده بود از سوی رسانه‌ها و سایر دستگاه‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

یک روز متفاوت در بیمارستان جلیل یاسوج/ قدردانی از سربازان خط مقدم مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، بیمارستان شهید دکتر جلیل که معین بیماری کرونا در مرکز کهگیلویه و بویراحمد است در آخرین روز از پاییز روز متفاوتی داشت.

در ابتدا پرستاران و رئیس بیمارستان به مناسبت خجسته میلاد پرستار کربلا حضرت زینب کبری و روز پرستار از سوی اصحاب  رسانه با اهداء شاخه گلی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

 

در این مراسم دکتر سعید جاودان‌سیرت ضمن قدردانی از حضور اصحاب رسانه گفت: از ابتدای شیوع این بیماری، رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در کنار کادر پزشکی و درمان بودند و اطلاع‌رسانی خوب و به موقع رسانه‌ها، موجب شد از وضعیت قرمز خارج و در حال حاضر شرایط مناسبی نسبت به ماه‌های گذشته داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همچنان به حضور و همکاری مردم نیازمندیم تا کرونا ویروس را کنترل کنیم، افزود: شب یلدا در پیش است به مردم توصیه می‌کنیم یلدای امشب را به خاطر  خود و عزیزانشان و کادر درمان و پزشکی مجازی برگزار کنند.

اما این تنها برنامه روز پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج نبود، اداره‌کل تبلیغات اسلامی به همراه ستاد عتبات عالیات دیگر میهمان امروز پرستاران در خجسته سالروز میلاد حضرت زینب(س) بود.

 

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری در این مراسم گفت: امروز را به شایستگی روز پرستار نامیدند چرا که پرستاران در همه دوران سخت‌ترین کارها را انجام دادید و ایثارگرانه به مداوای بیماران پرداختید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دوره بیماری کرونا شاهد دو چندان شدن خدمات پرستاران بودیم، سختی کار با خطر جانی برای خود شما همراه بود اما انصافا پهلوانانه و جوانمردانه در این عرصه  در حال جهاد هستید.

 

وی پرستاران را پیشگامان دفاع از مردم دانست و گفت: به فرموده امام رضا(ع) کسی که از مخلوق خدا به جهت خدماتش تشکر نکنند از خداوند تشکر نکرده است.

این مسئول بیان کرد: امروز به همراه پرچم مطهر بارگاه امام حسین آمدیم تا قدردان گوشه‌ای از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شما باشیم.

پرستاران از سوی امور بانوان هم مورد تجلیل قرار گرفتند، نادیا صداقت در این مراسم گفت: میلاد حضرت زینب و روز پرستار بهانه‌ای شد تا از خدمات پرستاران بیمارستان جلیل که ایثارگرانه در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول