اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع بیش از ۸۰۰ بسته یلدایی و معیشتی توسط بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول الله(ص)

به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) روز پرستار بیش از ۸۰۰ بسته یلدایی و معیشتی توسط بسیج جامعه زنان و حوزه های تابعه خواهران ناحیه محمد رسول الله دربین خانواده های نیازمندان توزیع شد.

توزیع بیش از ۸۰۰ بسته یلدایی و معیشتی توسط بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول الله(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در مراسم تجلیل از کادر درمانی مرکز بهداشت شهرک قمشه و درمانگاه بوستان شهرک گلستان با تقدیر از مدافعان کادر درمانی در بخش های مختلف فداکاری بی نظیری برای سلامت مردم در صحنه بیماری کرونا حضوردارند، گفت : در طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج و مراکز درمانی در سه محور در قالب تیم سلامت با همکاری علوم پزشکی درمانگاه های مستقر در شمال غرب، تیم نظارت بر اماکن عمومی برای رعایت مسائل بهداشت عمومی و تیم حمایت و پشتیبانی بر آسیب دیدگان از کرونا با حضور بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی دنبال می شود.

بنایی اظهار داشت: در روز میلاد حضرت زینب (س) توسط مجموعه جامعه بسیج زنان ناحیه محمد رسول الله و حوزه های مقاومت خواهران بسته های یلدایی و معیشتی تهیه شده است که امروز به دست نیازمندان می رسد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز افزود : این اقلام توسط بسیج خواهران  در قالب مایحتاج ضروری و خوراکی شامل برنج، ماکارونی، رب، روغن و سه سری جهیزیه، به همراه ۱۰۰ بسته غذای گرم و همچنین اقلام بهداشتی و ماسک می باشد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول