اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پخش زنده مسابقات تیم شهدای قشقایی از صداوسیمای مرکز فارس

مدیرکل صدا وسیمای مرکز فارس گفت: در پی درخواست‌های مکرر طرفداران تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز، یکی از دو نماینده استان فارس در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، پخش زنده این مسابقات از شبکه فارس صورت می‌گیرد.

پخش زنده مسابقات تیم شهدای قشقایی از صداوسیمای مرکز فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی صداوسیمای فارس ؛ در پی درخواستهای مکرر طرفداران تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز، یکی از دو نماینده استان فارس در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور و با توجه به اینکه سیاست رسانه ملی از جمله صداوسیمای مرکز فارس، تحقق خواسته های به حق مخاطبان است، مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس پخش زنده مسابقات تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز را در دستور کار قرار داد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز  فارس گفت : صدا و سیمای فارس برای تقویت ورزش در استان فارس و ایجاد و توسعه روحیه شور و نشاط  ، شادابی و سرزندگی در بین جوانان و اقشار مختلف مردم استان ، همواره اقدام به پوشش رویدادهای مختلف ورزشی در استان فارس کرده و به طور ویژه حامی باشگاه‌ها و ورزشکاران حرفه ای استان فارس بوده است و این رویکرد با قدرت و قوت تمام ادامه خواهد یافت.

سهرابی با بیان اینکه رسانه ملی از جمله صدا و سیما حمایت از باشگاه های ورزشی و ورزشکاران حرفه استان فارس را برنامه قطعی خود می داند اما برای تداوم فعالیت های رسانه ای همکاری و مشارکت دستگاه های  و مسوول ضروری است .

وی از دیگر نهادهای مسوول استان در امر ورزش خواست برنامه های خود در زمینه توسعه ورزش و حمایت از تیم های ورزشی و ورزشکاران استان را عملی کنند .

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول