اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پدیده «زم» از پیامدهای فتنه 88 است/با همکاران داخلی زم برخورد شود

امام جمعه سی سخت با بیان این که پدیده «زم» از پیامدهای فتنه 88 است، گفت: صدا و سیما برای تبیین حقایق و بصیرت افزایی بیشتر اعترافات زم را پخش کند.

پدیده «زم» از پیامدهای فتنه 88 است/با همکاران داخلی زم برخورد شود

حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: روحانی نماهای بی‌بصیرت جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند.

مصباح نژاد گفت: روحانی نماهای بی بصیرتی که  جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند خطر و ضررشان از اسرائیل، انگلیس و آمریکا بیشتر است.

امام جمعه سی‌سخت افزود: اخلاق و عرفان سکولار یک آسیب جدی برای حوزه علمیه است که لازم است اساتید و طلاب انقلابی مراقبت بیشتری کنند تا این افراد و جریان‌ها هزینه‌ساز برای دین و کشور نشوند.

وی گفت: دی‌ماه، ماه بصیرت انقلابی است و کسانی می‌توانند پیشتاز و رهبری جامعه را عهده‌دار باشند که اهل بصیرت و صبر و علم به جایگاه حق باشند.

این خطیب جمعه با بیان این که تبعات فتنه ۸۸ هنوز تمام نشده افزود: پدیده روح‌اله زم یکی از پیامدهای شوم جریان فتنه بوده و از کانال رسانه خسارت زیادی به سرمایه اعتماد جامعه وارد کرد و دستگیری و محاکمه و اعدام او کار حقی بود که از سربازان گمنام امام زمان و قوه قضائیه تشکر می‌کنم.

مصباح‌نژاد گفت: با کمال تاسف عده‌ای از خواص بی‌بصیرت با وقاحت تمام متعرض جایگاه ولی امر مسلمین شدند و اظهارات نسنجیده و بدون اطلاع از حقایق کردند که این سخنان مردود و باطل است و باعث سقوط این افراد و اعتبارشان در بین مردم شده و جوانان و ملت انقلابی تضعیف ولایت و رهبری را تحمل نخواهد کرد.

امام جمعه سی سخت تاکید کرد:کسانی که در داخل کشور  با روح الله زم همکاری  داشته‌اند مجرمند و باید با آنان برخورد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول