اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

متلاشی شدن باند زمین خواری در نظرآباد/بازداشت یکی از مدیران سابق آموزش و پرورش

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد از متلاشی شدن باند زمین‌خواری در این شهرستان و دستگیری 10 متهم خبر داد و گفت: در این پرونده مدیران سابق آموزش و پرورش و کارکنان دستگاه دولتی نیز دستگیر شدند.

متلاشی شدن باند زمین خواری در نظرآباد/بازداشت یکی از مدیران سابق آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، روح اله احمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد، در جمع خبرنگاران، با اشاره به تمرکز مجموعه قضایی بر مقابله با زمین خواری و و تغییر کاربری غیر مجازی، گفت: این مسأله در شهرستان نظرآباد نیز به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و در این میان اقدامات خوبی نیز به سرانجام رسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه در این میان یکی از باندهای بزرگ زمین خواری در این شهرستان شناسایی شده است، افزود: این باند به کمک دستگاه‌های مربوطه دستگیر و متلاشی شد.

این مقام مسؤول از دستگیری 10 نفر در این پرونده خبر داد و یادآور شد: دو نفر از این افراد با قید وثیقه آزاد هستند.

احمدی با اشاره به اینکه بررسی پرونده همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: متهمین پرونده بیشتر از 10 نفر هستند و روند دادرسی ادامه خواهد داشت.

به گفته وی در میان متهمین بازداشت شده یکی از مدیران سابق آموزش و پروش استان البرز و همچنین کارکنان دستگاه‌ دولتی حضور دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه اخبار تکمیلی پس از نهایی شدن پرونده اعلام خواهد شد، تصریح کرد: اتهام این افراد اختلاس، ارتشا و کلاهبرداری است.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول