اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اثرگذاری جهاد دانشگاهی باید در جامعه نمایان‌تر شود

با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای جهاد دانشگاهی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای تأثیرگذار در سطح استان بوده است که این اثرگذاری باید در جامعه نمایان‌تر شود.

اثرگذاری  جهاد دانشگاهی باید در جامعه نمایان‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس ازسنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با رئیس و معاونین جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: کار و فعالیت در جهاد دانشگاهی فراتر از کارهای بخشنامه‌ای و اداری است و در این راستا باید فعالیت‌های جهاددانشگاهی در استان کردستان همانگونه که از عنوانش مشخص است، به صورت جهادی انجام شود.

وی با تاکید بر ارتباط و تعامل تنگاتنگ جهاددانشگاهی با دانشگاه‌ها افزود: این نهاد علمی و فرهنگی باید در بدنه دانشگاه‌ها وجود داشته باشد و از لحاظ فرهنگی، پژوهشی و آموزشی همراه و پشتیبان دانشگاه‌ها باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: برای اثرگذاری فعالیت‌های جهاد دانشگاهی به ویژه در سطح دانشگاه، باید ببینیم که این نهاد چه فعالیت‌های را در استان انجام می‌دهد که در سطح  سایر دانشگاه‌ها انجام نمی‌شود لذا برنامه‌های جهاد دانشگاهی باید فراتر، عمیق‌تر و پویاتر از دانشگاه‌ها باشد و تمام این فعالیت‌ها منتسب به نظام و برای ارتقای جایگاه علمی کشور صورت گیرد.

وی به عضویت جهاد دانشگاهی کردستان در شورای فرهنگی دانشگاه‌ها اشاره و اعلام کرد: جهاد دانشگاهی عضو حقوقی شورای فرهنگی دانشگاه‌ها بوده است و باید همیشه حضوری فعال در این شورا داشته باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه انتظار از این مجموعه جهادی هدایت و راهنمایی جامعه دانشگاهی است، تاکید کرد: در این راستا باید جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها حضوری فعال داشته باشد و دانشجویان را به حضور در جهاد دانشگاهی راغب کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای جهاد دانشگاهی اعلام کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای تأثیرگذار در سطح استان بوده است که این اثرگذاری باید در جامعه نمایان‌تر شود.

انتهای پیام/233071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول