اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تنش بین صدا و سیما و تراکتور بالا گرفت/ نظرسنجی باشگاه تراکتور از هوادارانش

باشگاه تراکتور از هوادارانش خواست، نظرسنجی در مورد جلوگیری از حضور ‌دوربین‌های صدا و سیما در بازی‌های خانگی این تیم شرکت نمایند.

تنش بین صدا و سیما و تراکتور بالا گرفت/ نظرسنجی باشگاه تراکتور از هوادارانش

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مصاحبه شب گذشته منصوریان که علیه تراکتور و مالک این باشگاه بود و عدم فرصت به مدیران این باشگاه برای پاسخگویی، سبب شد که باشگاه تراکتور در مورد برنامه لیگ برتر اطلاعیه‌ای صادر نماید.

باشگاه تراکتور تنها به این اطلاعیه بسنده نکرده و نظرسنجی از هوادارانش با این عنوان "با توجه به روند بی‌عدالتی و تداوم فضاسازی صدا ‌و سیما علیه باشگاه تراکتور، آیا موافق جلوگیری از ورود دوربین‌های تلویزیونی به دیدارهای خانگی تراکتور هستید؟" در اینستاگرام این باشگاه گذاشته و از هوادارانش خواسته است در این نظرسنجی شرکت نمایند.

جلوگیری از ورود دوربین‌های صدا و سیما می‌تواند به تنش بزرگی بین صدا و سیما و یک باشگاه خصوصی منجر شده و پس‌لرزه‌های بیشتری را به دنبال داشته باشد.

اختلافات بین صدا و سیما و تراکتور در حالی به اوج خود رسیده است که پیش از این باشگاه تراکتور در چندین نامه به رئیس صدا و سیما، خواستار پخش بازی‌های این تیم از شبکه 3 سیما شده بود که این درخواست هیچ وقت از سوی مدیران صدا و سیما اجابت نشده و بازی‌های تراکتور تنها از شبکه‌های استانی و ورزش پخش گردیده است.

از طرفی هم شبکه استانی سهند از بازی‌های تراکتور درآمد قابل توجهی از تبلیغات بین نیمه و پیش از بازی داشته و به نوعی پربازدید‌ترین برنامه شبکه سهند بازی‌های تراکتور بوده و این شبکه قصد ندارد به راحتی از این امتیاز ویژه چشم بپوشد.

9 روز دیگر تیم تراکتور در تبریز میزبان تیم شهرخودرو مشهد است و در این مدت کوتاه اگر اختلافات حل نگردد، شاید باشگاه تراکتور تصمیم خود در عدم ورود دوربین‌های صدا و سیما را عملیاتی کند.

البته برنامه لیگ برتر که شب گذشته به اختلافات قبلی دامن زد، یک فرصت برای دلجویی از باشگاه و هواداران تراکتور داشته و شاید برنامه هفته آینده که پیش از بازی تراکتور با شهرخودرو است، فرصت برای مدیران باشگاه تراکتور برای پاسخگویی به ادعاهای منصوریان داده شود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول