اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محدودیت کرونایی تردد در شهرهای نارنجی اصفهان ادامه دارد

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: محدودیت‌های تردد شبانه در شهرهای زرد این استان وجود ندارد اما اعمال محدودیت در شهرهای نارنجی همچنان ادامه دارد.

محدودیت کرونایی تردد در شهرهای نارنجی اصفهان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌اله غلامی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد از ابتدای آذر ماه اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در استان، با رعایت دستورالعمل‌ها و طرح جامع هوشمند و محدودیت‌های پنجگانه بهبود یافته و از ۲ شهرستان زرد به هشت شهرستان رسیده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در اصفهان ادامه داد: هشت شهرستان از مجموع ۲۴ شهرستان استان اصفهان زرد هستند و ۱۶ شهرستان همچنان نارنجی است.

وی اظهار داشت: شهرستان‌های خور و بیابانک، چادگان، بوئین و میاندشت، فریدونشهر، دهاقان، نجف‌آباد، مبارکه و برخوار زرد هستند.

غلامی با بیان اینکه محدودیت‌ها شهرهای نارنجی به قبل از شب یلدا بازگشت، تصریح کرد: محدودیت‌های تردد شبانه در هشت شهرستان زرد اعمال نخواهد شد اما این محدودیت‌ها همچنان در شهرستانهای نارنجی از ۹ شب تا ۴ صبح ادامه دارد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در اصفهان گفت: ۱۶ شهرستان این استان از جمله آران و بیدگل، اردستان، اصفهان، تیران، خمینی‌شهر، خوانسار، سمیرم، شاهین‌شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، لنجان، نائین و نطنز وضعیت نارنجی کرونا را دارند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول