اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مخزن 2000 مترمکعبی هدیه ستاد اجرایی به باشتی‌ها/یاسوج چشم انتظار اقدام بزرگ ستاد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد از ابتدا تاکنون بیش از 357 میلیارد تومان در استان ما هزینه کرده است.

مخزن 2000 مترمکعبی هدیه ستاد اجرایی به باشتی‌ها/یاسوج چشم انتظار اقدام بزرگ ستاد

شایان نادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به خدمات و اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته اظهار کرد: ستاد اجرایی تاکنون در استان 357 میلیارد و 800 میلیون تومان در همه زمینه‌ها هزینه کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این مقدار اعتبار در زمینه‌های مختلف معیشتی، زیربنایی و اشتغال‌زایی در استان هزینه شده است.

این مسوول به آخرین اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان که با مشارکت آبفا صورت گرفته اشاره کرد و گفت: امروز و طی یک ویدئو کنفرانس با حضور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام که 28 هزار طرح در کشور افتتاح شد در شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد مخزن آب 2000 مترمکعبی این شهر با هزینه 30 میلیارد ریالی افتتاح شد.

این مسوول گفت: این مخزن به طور مشترک از سوی ستاد اجرایی و آبفای استان به مردم شهر باشت هدیه شد که سهم هر یک از این دو دستگاه و نهاد 15 میلیارد ریال بوده است.

نادری با اشاره به این که از مجموع این 28 هزار طرح و پروژه در کل کشور 14 هزار پروژه زیربنایی و 14 هزار پروژه نیز اشتغال‌زایی بوده است افزود: 14 سال از عمر با برکت این ستاد می‌گذرد و تاکنون خدمات بی‌بدیلی به مردم محروم و مستضعف در اقصی نقاط کشور داشته است.

این مسوول به سایر اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان در دستور کار دارد اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی 1000 واحد مسکونی واحد مسکن ملی در شهر یاسوج احداث می‌‌کند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول