اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان از شهرستان اردل/ اشتغال‌زایی در صدر برنامه‌های بنیاد است

مسؤول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان اردل گفت: 25 میلیارد تومان بودجه برای این بخش اختصاص یافته است تا در حوزه‌های راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، ورزش وجوانان و اشتغال تحول عظیمی در میانکوه رقم بخورد.

محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان از شهرستان اردل/ اشتغال‌زایی در صدر برنامه‌های بنیاد است

کرامت حاج حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص فعالیت‌های محرومیت‌زدا در شهرستان اردل گفت: بنیاد علوی که مسؤول نهاد پیشرفت و آبادانی است و به کمک بنیاد مستضعفان کشور در هر استان یک منطقه هدف را مشخص کرده تا به طور ویژه در بحث محرومیت‌زدایی ورود پیدا کرده و روز به روز بتوانیم افراد بیشتری را از فقر نجات دهند.

مسؤول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان اردل ادامه داد: منطقه هدف در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان اردل بخش میانکوه است که در حوزه‌های عمرانی و زیرساخت، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های خود را از ابتدای مهر ماه شروع کرده تا با رفع محرومیت و توانمندسازی محرومین آبادانی این بخش را شاهد باشیم.

از مردم، با مردم و برای مردم

حاج حسنی افزود: 25 میلیارد تومان بودجه برای این بخش اختصاص یافته است تا در حوزه‌های راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و اشتغال تحول عظیمی در میانکوه رقم بخورد که هدف این طرح نیز از مردم، با مردم، برای مردم است که این پیشرفت با همکاری مردم روستا تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات این مدت، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی دام سبک (اصلاح مدیریت و اصلاح نژاد) در بخش محروم میانکوه با همراهی دامداران، برنامه ریزی، مدیریت فنی و لجستیک بنیاد، تیم تخصصی محلی و شبکه سفیران با تعداد 20 هزار راس دام سبک و اعتبار 5 میلیارد تومان اجرا شد.

حاج حسنی ادامه داد: کارگاه آموزشی برای 60 زوج جوان و تهیه جهیزیه، تهیه کارت هدیه، تهیه بسته‌های معیشتی، کمک به هیئت‌های مذهبی و تهیه و توزیع 50 هزار ماسک برای افراد سرخون که درگیر ترکیدگی لوله نفت شدند از دیگر اقدامات این نهاد برای رفع محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول