اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دشمن به دنبال جلوگیری از ایستادگی مردم مقابل استکبار است

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان این که انسجام و اتحاد در حوزه رسانه باید در محوریت قرار گیرد، گفت: دشمنان انقلاب می‌خواهند خط ایستادگی در مقابل استکبار در میان مردم رواج پیدا نکند و از تمام ظرفیت و توان خود در این زمینه در حال بهره‌گیری هستند.

دشمن به دنبال جلوگیری از ایستادگی مردم مقابل استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مهدی پارسا عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب بسیج رسانه صومعه‌سرا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: امروزه فضای رسانه‌ای به دلایل مختلف جایگاه خاصی در انتشار گفتمان انقلاب اسلامی و بازتولید گفتمان در بسترهای اجتماعی جهت بسط و تثبیت حقایق داشته و یکی از موثرترین ابزار فراگیرسازی و الگوپردازی و آموزش افکار محسوب می‌شود‌.

وی با بیان این که انسجام و اتحاد در حوزه رسانه باید در محوریت قرار گیرد، گفت: دشمنان انقلاب می‌خواهند خط ایستادگی در مقابل استکبار در میان مردم رواج پیدا نکند و از تمام ظرفیت و توان خود در این زمینه در حال بهره‌گیری هستند.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اذعان به اینکه فضای داخلی رسانه‌ها باید به گونه‌ای باشد که از یکدیگر ضربه نخوریم، افزود: امروز در مواجهه با دشمن باید ابزار مقابله با دشمن را شناخت و از همان ابزار ‌استفاده کرد که از وظایف خطیر بسیج رسانه این است که  تنویر افکار مخاطبان را با انتشار آموزه‌های انقلابی با هدف منسجم شدن و تمرین برای پایداری از انقلاب اسلامی مبدل کند.

پارسا با بیان اینکه بسیج رسانه فصل مشترکی برای تعامل رسانه‌ها در انسجام و اتحاد و خودکنترلی اطلاق می‌شود، تصریح کرد: اگر قرار بر این است که گفتمان رهبری و تمدن اسلامی را به دنیا صادر کنیم باید خبرنگاران نوآورانه کارآمد انقلابی  بینش صحیح خود را به نمایش گذارند.  

وی بیان اینکه بیش از ۴۰۰ عنوان رسانه مکتوب، پایگاه خبری و خبرگزاری‌های معتبر در استان وجود دارد، گفت: استان گیلان به دلیل اینکه یکی از قطب‌های رسانه‌ای کشور محسوب می‌شود ۸۰ درصد گردش آزاد اطلاعات را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه افزایش سواد و تقویت اخلاق رسانه‌ای با توجه به ذائقه مخاطبان باید در محوریت اصحاب قلم قرار گیرد، بیان کرد: توانمندسازی رسانه‌ها از حیث علمی و تخصصی برای ارائه خبر خوب از نکات قابل توجهی است که صاحبان رسانه‌ها باید به آن در جذب مخاطب توجه کنند.

پارسا با بیان اینکه امروزه نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در زمینه پیش‌برد هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر همگان آشکار است، افزود: امیدآفرینی و نوید دادن به مردم برای بهترزیستن رسالت اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه نیازمند همکاری و تعامل دو طرفه دانشگاه و رسانه در حوزه‌های علمی و فرهنگی هستیم، اظهار کرد: زمانی که مجموعه رسانه‌ای شهرستان برای بهبود مسائل و مشکلات دانشگاهی و مراکز علمی تلاش می‌کند انگیزه کادر علمی نیز در رسیدن به اهداف آموزشی دوچندان شده و این تعامل و ارتباط به نفع جامعه و جوانان می‌شود.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول