اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تفاهم‌نامه‌هایی برای توسعه میامی محروم

معاون استاندار سمنان گفت: تفاهم‌نامه‌های اقتصادی برای توسعه میامی تدوین شده است که دستگاه‌های اجرایی باید با رایزنی‌های مستمر آنها را عملی کنند.

تفاهم‌نامه‌هایی برای توسعه میامی محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا شریفی‌نژاد عصر امروز در نشست بنیادهای توسعه‌ای شهرستان میامی که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: تعهدات دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در بخش‌های مختلف زیرساختی، اقتصادی، صنعتی و خدماتی برای توسعه و آبادانی روزافزون شهرستان میامی باید در گام اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: اقدامات انجام‌شده دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای توسعه شهرستان میامی در کنار ارائه آمار و تشریح عملکردها برای مردم منطقه قابل لمس باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: استاندار و معاونان استاندار سمنان نگاه ویژه‌ای به توسعه اقتصادی شهرستان میامی دارند و دستگاه‌های اجرایی استان در بخش‌های مختلف مکلف به اجرای تعهدات خود هستند.

شریفی‌نژاد گفت: از سال‌های گذشته، تفاهم‌نامه‌های اقتصادی برای توسعه شهرستان میامی تدوین شده است که مدیران دستگاه‌های اجرایی با رایزنی‌های مستمر و جذب سرمایه‌گذار برای تحقق این طرح‌ها اقدام کنند.

وی افزود: افزایش اعتبارهای میامی در بودجه سال ۱۴۰۰ باهدف رفع مشکلات زیرساختی به‌طور ویژه در دستور کار است.

توسعه میامی بدون نگاه ویژه مسؤولان امکان‌پذیر نیست

احمد ملایری، فرماندار میامی نیز در این جلسه اظهار کرد: توسعه شهرستان میامی بدون نگاه ویژه مسؤولان امکان‌پذیر نیست و باید با همکاری‌های گسترده برای توسعه این منطقه از استان گام برداشت.

وی افزود: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی برای توسعه شهرستان میامی در ماه‌های گذشته برنامه‌های خوبی ارائه دادند که این طرح‌های اقتصادی و زیرساختی با تصویب و جذب اعتبار در گام اجرا قرار گیرد.

فرماندار میامی گفت: با اعتبارهای مصوب سالانه نمی‌توان به رشد و توسعه شهرستان میامی کمک کرد و باید منابع اعتباری قابل توجه برای رفع مشکلات زیرساختی منطقه داشته باشیم.

ملایری بیان کرد: توسعه شهرستان میامی در کنار اعتبارهای دولتی به حضور بخش خصوصی در منطقه نیز بستگی دارد و باید با جذب فعالان اقتصادی برای رونق و آبادانی این دیار زرخیز اقدام کرد.

جذب سرمایه‌گذار؛ از رویکردهای مهم توسعه اقتصادی

مجتبی بوربور، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان هم گفت: یکی از رویکردهای مهم توسعه اقتصادی، جذب سرمایه‌گذار بوده و استانداری سمنان برای آبادانی شهرستان میامی این رویکرد ارزشمند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: حمایت همه‌جانبه از فعالان اقتصادی که هم‌اکنون در حال سرمایه‌گذاری در میامی هستند،  از دیگر شاخص‌های توسعه اقتصادی این شهرستان است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان اظهار کرد: میامی ظرفیت‌های بی‌نظیری برای جذب سرمایه‌گذار دارد که باید در نشست‌های تخصصی این منابع غنی به فعالان اقتصادی معرفی شود.

بوربور افزود: روند توزیع اعتبارات باید به گونه‌ای باشد که روند رونق و آبادانی در میامی ملموس‌تر شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول