اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قول مساعد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای تهیه مسکن پرستاران جزیره

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص رسیدگی به نیازهای پرستاران و کادر درمان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و شرایط خاص زندگی در جزیره کیش، مهم‌ترین موضوع، درآمد پایدار و تهیه مسکن برای پرستاران است که پیگیری خواهد شد.

قول مساعد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای تهیه مسکن پرستاران جزیره

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، در مراسمی که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بیمارستان تخصصی و فوق‌ تخصصی کیش برگزار شد، غلامحسین مظفری ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: این مناسبت فرخنده، فرصت ارزشمندی برای تشکر و قدردانی از زحمات مضاعف پرستاران و فعالان حوزه درمان و سلامت است که در این روزهای دشوار، تمامی زحمات و سختی‌ها را به جان خریدند.

وی تاکید کرد: اگر امروز با افتخار در تمامی محافل رسمی و غیر رسمی نام کیش به عنوان الگوی کنترل و مبارزه با شیوع ویروس کرونا می‌درخشد و وضعیت عمومی جزیره به ثبات رسیده است، مدیون تدابیر و برنامه‌ریزی‌های عزیزانمان در کادر درمان و سلامت هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به اینکه تمامی صنوف، سختی‌هایی را از ابتدای شیوع ویروس متحمل شده‌اند، گفت: به لطف نیروهای سلامت و درمان و تلاش‌های مجدانه و همه‌جانبه این عزیزان، فعالیت‌های اقتصادی کیش کمتر تحت تاثیر قرار گرفت و امروز شرایط اقتصادی جزیره خوب است. به این جهت از همه دست‌اندرکاران که در کنار هم برنامه‌های مناسبی را ساماندهی کردند قدردانی می‌کنم.

مظفری در خصوص رسیدگی به نیازهای پرستاران و کادر درمان گفت: آگاهی از نیازهای همه بخش‌ها در جزیره و تلاش برای تامین این نیازمندی‌ها وظیفه و مسؤولیت ما در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش است و بی‌تردید برای تامین نیازهای اولیه نیروهای فعال در بیمارستان کیش هم تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بر مبنای اطلاعات موجود تاکنون در حوزه ساخت و ساز مسکن برای کارکنان و شاغلان حوزه‌های دولتی و اقتصادی منطقه آزاد کیش و همچنین ساکنان، برنامه‌ای طراحی و اجرا نشده است، افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و شرایط خاص زندگی در جزیره کیش، مهم‌ترین موضوع درآمد پایدار و تهیه مسکن برای شما عزیزان است که پیگیری خواهد شد.

مظفری با اعلام اینکه گام‌های اولیه در این خصوص برداشته شده است، تصریح کرد: اراده ما بر این است که به لطف خدا با سرعت بیشتری به نیازهای این حوزه رسیدگی کنیم و به طور قطع کادر درمان و مجموعه پرستاران در اولویت هستند.

انتهای پیام/88060/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول