اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تلاش‌های زیادی برای پیشرفت کشتی قم صورت گرفته است

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در دیدار با رئیس فداسیون کشتی گفت: تلاش‌های زیادی برای پیشرفت کشتی توسط هیات این رشته در قم انجام شده است.

تلاش‌های زیادی برای پیشرفت کشتی قم صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رسول منعم که صبح امروز میزبان رئیس فدراسیون کشتی و هیات همراه وی بود، در دیدار با علیرضا دبیر اظهار کرد: پرداخت بدهی‌های فدراسیون کشتی کشورمان به اتحادیه جهانی این رشته گام بلندی برای همکاری با اتحادیه جهانی در سال گذشته بود.

وی با بیان اینکه ‌تلاش‌های فراوانی برای پیشرفت کشتی قم توسط هیئت کشتی صورت گرفته است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی مطلوب و مناسبی برای کشتی استان قم در آینده پیش‌بینی و در نظر گرفته شده و امیدواریم پیشرفت مناسبی در این راستا صورت پذیرد تا کشتی قم به روند موفقیت‌های خود ادامه دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با قدردانی از رئیس فدراسیون کشتی، بیان کرد: تلاش بی‌دریغ شما برای پرداخت بدهی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی و همچنین افتتاح ساختمان اداری فدراسیون کشتی قابل تقدیر است.

وی در پایان به درخشش علیرضا نجاتی ستاره کشتی قم در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک اشاره و اظهار کرد: برای تقدیر از علیرضا نجاتی کارهایی صورت گرفته است و در تلاش هستیم که پیش از اعزام این کشتی‌گیر مستعد به بازی‌های المپیک تقدیری در شان او صورت پذیرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول