اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سیل کمک‌های مردمی؛ از یلدای همدلی تا فرشتگان زمینی+ تصاویر

کمک‌های نوع‌دوستانه مردم استان سمنان همچنان با اجرای برنامه‌های مختلفی نظیر یلدای همدلی، فرشتگان زمینی و کمک مؤمنانه ادامه دارد.

سیل کمک‌های مردمی؛ از یلدای همدلی تا فرشتگان زمینی+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، کمک‌های نوع‌دوستانه مردم استان سمنان که هم‌زمان با همه‌گیری ویروس کرونا در جای جای این استان بیش از همیشه قوت گرفته است همچنان ادامه دارد.

خیران و مردم نیکوکار استان سمنان با اجرای برنامه‌های مختلفی نظیر یلدای همدلی، فرشتگان زمینی و کمک مؤمنانه می‌کوشند تا باری از دوش محرومان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا بردارند.

برگزاری یلدای همدلی در سرخه

طرح یلدای همدلی همزمان با روزهای نخست فصل زمستان و با هدف دستگیری از نیازمندان به همت بسیجیان پایگاه خواهران حضرت زینب (س) شهرستان سرخه اجرا شد.

ایرانیان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، یلدای متفاوتی را تجربه کردند؛ اما بسیجیان و گروه‌های جهادی، نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا را فراموش نکرده و دست یاری به‌سوی آن‌ها گرفتند؛ باشد که روزهایی شیرین در فصل زمستان برای آن‌ها رقم زنند.

در این راستا، جهادگران بسیجی پایگاه حضرت زینب (س) با تهیه بسته‌های ویژه با عنوان «یلدای همدلی» در این امر خداپسندانه پیشگام شدند.

سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه همراه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی محمدی‌وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با حضور در پایگاه مجری این طرح، از تلاش‌های نیروهای جهادی بازدید کرد.

پویش سپاس فرشتگان زمینی

پویش سپاس فرشتگان زمینی با هدف تقدیر از پزشکان و پرستاران به‌عنوان مدافعان سلامت در سرخه اجرایی شده است.

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و هفته پرستار و با هدف تقدیر از جامعه پزشکی و پرستاران در شهرستان سرخه، پویش سپاس فرشتگان زمینی به همت پایگاه فاطمه بنت اسد روستای مؤمن‌آباد در شهرستان سرخه اجرا شد.

در قالب این طرح، کودکان می‌توانند تشکر و سپاس خود را به شکل‌های نقاشی، دل نوشته برای پرستاران، کاردستی، کارت‌پستال، آذین‌بندی منزل به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و تهیه کیک انجام دهند و عکس‌های خود را به شماره ۰۹۱۹۸۸۳۲۸۳۴ ارسال کنند.

ذبح بیش از ۷۰۰ رأس گوسفند در شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از ذبح بیش از ۷۰۰ رأس گوسفند در قالب رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در شهرستان شاهرود اظهار کرد: طبق آمارهای موجود، ۷۰۱ رأس گوسفند، ۱۴ رأس گاو و چهار نفر شتر قربانی و گوشت آن‌ها میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان توزیع شد.

وی از توزیع یک هزار بسته معیشتی تنها در روز ولادت امام هادی (ع) به همت قرارگاه بسیج سازندگی شهید سلیمانی سپاه ناحیه شاهرود بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان خبر داد.

دبیر اجرایی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان شاهرود تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی در محلات اسلامی و روستاهای محروم به همت گروه‌های جهادی بسیج توزیع شد.

کمک‌ها همچنان از راه می‌رسد

کمک‌های مردم استان سمنان برای حمایت از نیازمندان همچنان از راه می‌رسد و این روزها صحنه‌های نابی از همدلی در جامعه دیده می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول