اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رابطه جوانان با سابقه کشور و شهدا موجب حرکت در مسیر موفقیت می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: اگر رابطه جوانان ما با سابقه کشور و شهدا حفظ شود موجب حرکت آن‌ها در مسیر موفقیت خواهد شد.

رابطه جوانان با سابقه کشور و شهدا موجب حرکت در مسیر موفقیت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی در کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم خوزستان اظهار کرد: برگزاری این مراسمات که باعث زنده نگه داشتن یاد شهدا می‌شود قطعا برای کسانی که زمان شهدا نبودند بسیار موثر است.

وی افزود: این سری از برنامه‌ها باعث می‌شود تا جوانان ما بدانند این بالندگی‌ها و دستاوردهایی که به دست آمده به برکت خون شهدا است و حرکت در این مسیر خواهد بود.

حبیب‌الله سیاری گفت: اعتقاد ما بر این است که در هر زمانی مسیر مشخص شود و جوانان ما با آن آشنا شوند قطعا با تکیه به داشته‌های قبلی و اراده‌ای که وجود دارد تحت تاثیر جنگ نرم دشمن قرار نمی‌گیرند و برای موفقیت کشور بیش از پیش و مطابق روز گام خواهند برداشت.

وی ادامه داد: اگر این رابطه جوان امروز و جوان آینده با سابقه ما قطع شود و عزیزان ما ندانند چه مسیر پر پیچ و خمی برای کسب این افتخارات طی شده ممکن است سستی بر جوان کشور حاکم شود.

سیاری تصریح کرد: اگر جوانان رابطه خود را با سابقه انقلاب و شهدا حفظ کنند مطمئنا محکم در مسیر اصلی خواهند رفت و کشوری موفق و سرافراز خواهیم بود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول