اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر تا پایان سال افتتاح می‌شود

مدیر بیمارستان امام حسین(ع) ملایر از افتتاح اورژانس این بیمارستان تا پایان امسال خبر داد.

اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر تا پایان سال افتتاح می‌شود

رامین فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه  تکمیل و راه‌اندازی اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) یکی از نیازها و مطالبات اصلی شهروندان است اظهار کرد: بیمارستان امام حسین(ع) به عنوان بزرگترین مرکز درمانی جنوب استان در بخش‌های مختلف به مراجعان ملایر و سایر شهرستان‌ها است و  با توجه به حجم بالای مراجعه‌کنندگان اورژانس فعلی جوابگوی مراجعان نیست.

 وی با بیان اینکه برای رفع این مشکل و پاسخگویی به نیاز شهروندان و مراجعان از دیگر نقاط هر چه سریعتر باید اورژانس جدید راه‌اندازی شود.افزود: اورژانس در ۲ طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع در حال احداث است که بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اظهار داشت: طبقه اول اورژانس شامل آندوسکوپی، تریاژ، اتاق پذیرش، رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و اتاق عمل است و دارای ۲۴ تخت برای بزرگسالان و سه تخت برای اطفال است.

وی با بیان اینکه تجهیزات اورژانس تا حدودی  با کمک و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی همدان و نمایندگان مردم ملایر تامین شده است گفت: برای تکمیل نهایی نیازمند اعتبارات بیشتر هستیم.

فراهانی با اشاره به یکی از دغدغه‌های مسوولان  این شهرستان افتتاح این اورژانس و خدمات رسانی به مراجعان و بیماران است گفت: این اورژانس تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/89013

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول