اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

احتمال بروز بی‌ثباتی پس از انتخابات ریاست جهموری در قرقیزستان

رئیس اداره امنیت ملی قرقیزستان گفت: برخی از نامزدها نه برای انتخابات، بلکه برای بی ثباتی آماده می‌شوند .

احتمال بروز بی‌ثباتی پس از انتخابات ریاست جهموری در قرقیزستان

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «کامچی بیک تاشیف» رئیس اداره امنیت ملی قرقیزستان در یک مصاحبه مطبوعاتی اظهار داشت: برخی از نامزدها نه برای انتخابات، بلکه برای بی ثباتی آماده می‌شوند. برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در حال تبلیغ و مبارزات انتخاباتی نیستند، بلکه خود را برای بی ثبات کردن وضعیت پس از انتخابات آماده می‌کنند.

بیک تاشیف در ادامه سخنان خود گفت: شاید بعد از انتخابات وضعیت بی ثبات شود، اما همه اعتراضات را سرکوب می‌کنیم. ما همه اطلاعات را به طور مستند داریم، که چه کسی چه اقداماتی انجام می‌دهد، کدام نامزد ریاست جمهوری برای چه آماده می‌شود. ما همه اینها را عیان و آشکار می‌کنیم.

وی گفت: اطلاعات مشخصی وجود دارد که برخی از آنها نه برای انتخابات و در مبارزات انتخاباتی بلکه در حال آماده سازی برای بی ثبات سازی کشور هستند.

رئیس اداره امنیت ملی قرقیزستان تاکید کرد: آنها باید متوجه این موضوع باشند که مردم اجازه تصرف قدرت را نخواهند داد. کارکنان اداره امنیت ملی، اجازه این کار را نمی‌دهیم. 

وی قاطعانه گفت: من حرفم یکی است و یک قدم عقب نمی‌روم. انتخابات باید عادلانه باشد. هیچ کس نباید بر انتخابات مردمی تأثیر بگذارد. نه قدرت، نه پول و نه گروه‌های جنایتکار نمی‌توانند و نباید بر انتخابات تاثیر بگذارند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول