اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیام شهادت سردار سلیمانی مقاومت در مقابل استکبار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه پیام شهادت حاج قاسم سلیمانی ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار است گفت: مردم باید با تمام وجود باور کنند رمز پیروزی ما ایستادگی در مقابل دشمن است نه عقب‌نشینی و کوتاه آمدن از آرمان‌ها و استکبار را به رسمیت شناختن.

پیام شهادت سردار سلیمانی مقاومت در مقابل استکبار است

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد این سردار بزرگ اسلام اظهار کرد: حاج قاسم‌ها رفتند و در قله‌های مسیر انقلاب قرار گرفتند تا ما راه را گم نکنیم‌.

وی سردار سلیمانی‌ را پیشتاز تحقق آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: افرادی که پیام جهانی انقلاب را درک کردند و هدف انقلاب، تمدن اسلامی و تحقق بین‌الملل اسلامی و زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) را شناختند، با حیات و ممات خود ماندگارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه نگاه بلند سردار به فتح قله‌های هدف انقلاب اسلامی و از مرزهای جمهوری اسلامی به سمت تشکیل بسیج مستضعفان عالم بود گفت: این شهید بزرگوار در کشورهای اسلامی به خصوص عراق، سوریه و لبنان زمینه تحقق بسیج مستضعفین و تقویت جبهه مقاومت را ایجاد کرد.

وی تقویت جبهه مقاومت و حلقه بسیج مستضعفین را بستری برای مقابله با دشمن دانست و ادامه داد: با این اقدام آنقدر عرصه بر جریان استکبار تنگ می‌شود تا دیگر نامی از صهیونیسم و آمریکایی جهانخوار باقی نماند.

نظیری با بیان اینکه به فضل خداوند متعال آرمان بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی محقق خواهد شد گفت: تمام عالم متوجه آرمان‌های اسلام عزیز شده‌اند و انشاءالله مستضعیفن عالم نیز برای در هم شکستن دشمن ید واحده خواهند شد.

وی بیان کرد: پیام حاج قاسم سلیمانی است که در تحقق آرمان‌های انقلاب خسته نشویم، کوتاه نیاییم، کم نیاوریم و پای آرمان‌های انقلاب محکم و جانانه بایستیم که اگر چنین کردیم خداوند متعال بالاترین درجاتش که همان فیض عظیم شهادت و عاقبت‌بخیری است را عنایت می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: پیامی که باید در سالگرد حاج قاسم سلیمانی به جهانیان مخابره کنیم ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است که امروز باید این مهم را به معنای واقعی کلمه به جامعه خود منعکس کنیم.

 وی ضمن بیان این مطلب که مردم باید با تمام وجود باور کنند رمز پیروزی ما ایستادگی در مقابل دشمن است نه عقب‌نشینی، کوتاه آمدن از آرمان‌ها و استکبار را به رسمیت شناختن اظهار کرد: باید در این مسیر بمانیم تا عزتمندانه زندگی کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول