اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شناسایی ۴ واحد متخلف آرد و نان در ورامین

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت ورامین از اجرای گشت مشترک ویژه نظارت بر واحدهای نانوایی توسط اعضاء کارگروه آرد و نان در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها ۴ واحد متخلف آرد و نان شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

شناسایی ۴ واحد متخلف آرد و نان در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن میرزایی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت ورامین صبح امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح نظارت بر واحدهای نانوایی ورامین به منظور بررسی وضعیت قیمت و وزن چانه انواع نان، نحوه میزان مصرف و عرضه آرد خبازی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور اعضاء کارگروه آرد و نان از ۶ واحد نانوایی در روستاهای ورامین انجام گرفت.

وی در ادامه گفت: در این بازرسی‌ها ۴ واحد صنفی نانوایی با عنوان تخلف کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی متخلف شناخته شدند که مراتب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت ورامین خاطرنشان کرد: بازدید و نظارت مستمر بر نانوایی‌ها در اولویت کارگروه آرد و نان این شهرستان است که می‌تواند نقش بسزایی در ارتقای سطح کیفیت و مرغوبیت در عرضه آن داشته باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول