اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راهگشایی در امور اقتصادی در گرو نگاه حل مسئله

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ،گفت:برای بررسی موضوع مهم احداث شهرک صنعتی در شهرستان اسلامشهر، در جلسه‌ای که با حضور برخی مسؤولان استان و کشور داشتیم، پیرامون مسائل و موانع قانونی و دلایل عدم اجرای مصوبه هیأت دولت در این خصوص بررسی و تصمیم‌گیری شد.

راهگشایی در امور اقتصادی در گرو نگاه حل مسئله

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، ری، تهران، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در بازدید از واحد‌های بزرگ صنعتی اسلامشهر، اظهار کرد: رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور ما، و حل مسائل تولید فقط با داشتن روحیه جهادی همه مدیران و مسؤولان دست‌اندرکار امکان پذیر است.

وی گفت: شعار سال جهش تولید اشاره به یک واقعیت چند بعدی دارد، به این معنا که با هدف قرار دادن افزایش جهش گونه تولید، رونق اشتغال و رفع معضل خانمان برانداز بیکاری، همزمان می‌توان از بروز بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد.

نماینده مجلس با اشاره به اینکه برای حل مسائل تولید و رفع موانع، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، پیشقدم شده‌اند، بیان کرد: در بازدید از واحد‌های بزرگ صنعتی شهرستان مسائل و مشکلات این شرکت ها را به شکل  میدانی هم بررسی کردیم.

شریفیان تصریح کرد: صاحب نظران در حوزه‌های مختلف کاری و اداری، اگر با نگاه حل مسئله و با یک رویکرد سازنده وارد عمل شوند، می‌توانند در امور اقتصادی و به تبع آن در حوزه‌های اجتماعی راهگشا شوند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت رفع موانع موجود، تأکید کرد: تجربه نشان داده است حل مسائل تولید و رفع موانع بر سر راه ایجاد اشتغال در حال حاضر فقط با روحیه جهادی ممکن است و می‌طلبد مدیران همه مناطق کشور رویکرد انقلابی و جهادی را در کنار نگاه علمی و کارشناسی به کار گیرند تا مسائل موجود حل شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای امروز که از چند واحد صنعتی و تولیدی شهرستان اسلامشهر که به همراه رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و معاون وزیر در شهرک‌های صنعتی ایران و رئیس سازمان صنعت استان تهران و دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید انجام شد، خاطرنشان کرد: برای بررسی موضوع مهم احداث شهرک صنعتی در شهرستان اسلامشهر، در جلسه‌ای که با حضور برخی مسؤولان استان و کشور داشتیم، پیرامون مسائل و موانع قانونی و دلایل عدم اجرای مصوبه هیأت دولت در خصوص احداث شهرک صنعتی در اسلامشهر بررسی و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول