اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اعلام آمادگی۲۷ هزار نفر برای انجام تست واکسن ایرانی کرونا ظرف ۳ روز

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: تنها ظرف سه روز از آغاز ثبت‌نام برای انجام تست انسانی واکسن جدید کرونا بیش از ۲۷هزار نفر برای این کار داوطلب شدند.

اعلام آمادگی۲۷ هزار نفر برای انجام تست واکسن ایرانی کرونا ظرف ۳ روز

حجت‌اله نیکی ملکی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از روز سه‌شنبه و پس از اعلام آغاز ثبت‌نام از داوطلبان از سوی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ‏تا دیشب ۴۴۹۴۱ نفر برای داوطلبی تست انسانی «اولین واکسن کرونای ایرانی» تولید شده توسط دانشمندان ستاد اجرایی با سامانه تلفنی ۴۰۳۰ تماس گرفته‌اند و ۲۷۰۷۹ نفر از آنان اعلام آمادگی و ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از همه اقشار از جمله ایثارگران، نظامیان، طلاب، معلمان، اساتید دانشگاه، آهنگسازان، خبرنگاران، کارگران و رانندگان کامیون و معدنکاران دربین داوطلبان دیده میشود.

نیکی‌ملکی بااشاره به بازتاب این استقبال دربین تیم علمی تولیدکننده واکسن خاطرنشان کرد: دانشمندان تولید واکسن از شنیدن این آمار و ارقام روحیه مضاعف گرفتند.

اولین واکسن ایرانی کرونا پس از طی مراحل تست حیوانی و ثبت در سازمان جهانی بهداشت و کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان، وارد مرحله تست انسانی شده که این تست‌ها از هفته‌آینده و در سه مرحله انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول