اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حماسه ۹ دی‌ماه بیانگر اوج بلوغ سیاسی مردم بود

امام جمعه پل‌سفید‌سوادکوه حماسه ۹ دی‌ماه را بیانگر اوج بلوغ سیاسی مردم توصیف کرد و گفت: حماسه ۹ دی بصیرت ملت، پشتیبانی ولایت فقیه، ادامه راه شهدا و پیروزی در امتحان بزرگ الهی بوده است.

حماسه ۹ دی‌ماه بیانگر اوج بلوغ سیاسی مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام سیدمهدی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه پل‌سفید، تقوا را عمل به دستورات الهی و راه ورود به بهشت ذکر کرد و گفت: رعایت خطوط قرمز دین منجر به خوشحالی در جهان دیگر می‌شود.

امام جمعه پل‌سفید‌سوادکوه با بیان اینکه نعمت‌های بهشتی و‌ عذاب‌های الهی برای درک ما ساده‌سازی و دنیایی مثال زده‌ شد، افزود: اهل نماز نبودن و کاهلی در نماز از صفاتی است که باعث جهنمی‌شدن می‌شود و امام جعفر صادق(ع) افرادی که نماز را سبک می‌شمارند را فاقد شفاعت اهل بیت(ع) ذکر کردند.

وی با آرزوی شفا برای حجت‌الاسلام رسکتی از روحانیون شهر پل‌سفید به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده سردار سلیمانی اشاره و خاطر نشان کرد: یاد و نام فراموش‌نشدنی سردار سلیمانی، اهمیت جبهه مقاومت، اهمیت مقاومت بدون مرز و ایستادگی در برابر دشمن از دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و قدرتمندی در همه زمینه‌ها، عدم اعتماد به دشمنان، تقویت اتحاد ملی و خنثی‌سازی تحریم از ارکان‌های سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده سردار سلیمانی بود.

جعفری با اشاره به اینکه مردم با هوش و‌ بصیر هستند و افرادی را که نمی‌خواهند مشکلات را کاهش دهند از صحنه مدیریت حذف می‌کنند، اظهار کرد: ما به واکسن داخلی اعتماد داریم و حاضرم برای بار اول دست‌ساخته‌های دانشمندان ما بر روی خودم تست کنم.

خطیب جمعه پل‌سفید سوادکوه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با بیان اینکه در جامعه‌ای که بی‌بصیرتی خواص بیداد می‌کرد و حضرت علی(ع) تکلیف به سکوت داشت و در خطبه شقشقیه به فتنه کور تعبیر کردند وظیفه بزرگ دفاع از ولایت را انجام داد و پیامبر گرامی غضب حضرت فاطمه را خشم الهی و رضایت حضرت فاطمه را رضایت الهی به عنوان یک شاخص مهم ذکر کردند که بسیاری از خواص را بیدار نکرد.

وی، ۹ دی‌ماه را روز بر هم خوردن محاسبات دشمن توصیف کرد و گفت: حماسه ۹ دی بصیرت ملت، پشتیبانی ولایت فقیه، ادامه راه شهدا و پیروزی در امتحان بزرگ الهی بوده است.

اما جمعه پل‌سفید سوادکوه، گفت: حماسه ۹ دی‌ماه بیانگر اوج بلوغ سیاسی مردم بود و در انتخابات سال ۱۴۰۰ امتحان دوباره ملت برای دولتی است که درد مردم، درد و مشکل آنها باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول