اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تلاش شهرداری گرگان برای بازگشایی مسیر «زیارت»

تلاش بی‌وقفه شهرداری گرگان برای برف‌روبی و بازگشایی مسیر روستای «زیارت» همچنان ادامه دارد و از شهروندان تقاضا شده به هیچ عنوان به محور «ناهارخوران» و «زیارت» مراجعه نکنند.

تلاش شهرداری گرگان برای بازگشایی مسیر «زیارت»

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از عصر امروز بارش شدید برف در گرگان باعث یخبندان و مسدود شدن محور «زیارت» و «ناهارخوران» گرگان شده و برخی از مسافران که از شب گذشته به زیارت سفر کرده بودند و یا قبل از مسدود شدن مسیر موفق به ورود به محور زیارت شدند در مسیر برگشت دچار مشکل شده و در مسیر گرفتار شدند.

بلافاصله تیم‌های امدادی به مسیر اعزام شده و در حال حاضر شهرداری گرگان با کمک راهداری در حال برف‌روبی، نمک‌پاشی و بازگشایی مسیر روستای «زیارت» گرگان هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان که فرماندهی این عملیات را شخصا بر عهده گرفته و در منطقه حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: بلافاصله پس از صدور اطلاعیه‌های هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و یخبندان در سطح استان، تمام تیم‌های خدمات‌رسان شهرداری گرگان به حالت آماده‌باش درآمد.

موسی‌الرضا صفری گفت: تمامی دستگاه‌های لودر،گریدر، برف روب و نمک‌پاش، بابکت از شب گذشته در حالت آماده به کار قرار گرفته و تمام نیروهای خدمات‌شهری نیز به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی اضافه کرد: از عصر امروز نیز پس از بارش شدید برف تمام دستگاه‌های لجستیکی و نیروهای تخصصی به محور «ناهارخوران» و «زیارت» اعزام شده و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: یک دستگاه نمک‌پاش و برف‌روب از عصر امروز بی‌وقفه در حال انجام عملیات در محور «زیارت» گرگان است و تلاش همچنان ادامه دارد.

صفری بیان کرد: برنامه‌ریزی برای برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر سطح شهر در صورت لزوم از نیمه‌شب به بعد به‌صورت سنتی و مکانیزه انجام شده و بلافاصله پس از نیاز عملیات آغاز خواهد شد.

وی افزود: باکس‌های شن و ماسه در ۵۰ نقطه شهر تعبیه شده تا در صورت نیاز نیروهای خدمات شهری و شهروندان برای نمک‌پاشی و شرایط مساعد تردد از آنها استفاده کنند.

صفری از شهروندان خواست به هیچ عنوان به محور «زیارت» و «ناهارخوران» گرگان مراجعه نکنند چون شرایط مناسبی برای تردد وجود ندارد و کم‌عرض بودن مسیر نیز تردد را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول