اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بهره‌برداری از سالن اجتماعات شهید سلیمانی در جزیره کیش

سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با حضور جمعی از مسؤولان محلی و استانی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از سالن اجتماعات شهید سلیمانی در جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری در مراسم بهره‌برداری از سالن اجتماعات شهید سلیمانی ناحیه مقاومت سپاه کیش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در آستانه سالروز شهادت این شهید بزرگوار امیدوارم همه ما بتوانیم در زمره رهروان واقعی آنها باشیم و به مردم کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی خالصانه خدمت کنیم.

وی افزود: از سال گذشته که با دستور فردی خبیث و دستی ناپاک، سردار سلیمانی به شهادت رسید، اتفاقات عجیبی در دنیا رخ داده که بخشی الطاف الهی بوده و برخی نشان‌دهنده این است که ظلم هیچگاه پایدار نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: زمانی که دستور شهادت سردار از سوی ظالمان صادر شد، با غرور و افتخار فکر می‌کردند که مشکل منطقه را حل کرده و برگ زرینی در بخش‌های داخلی خود رقم زده‌اند، اما به معنای واقعی شواهد فروپاشی غرب به‌عنوان پشتوانه بسیاری از خباثت‌ها و دولت‌های ظالم در حال ظهور است و بر خلاف ظواهر، شکافی عمیق و اختلافی وسیع در بین مجموعه‌هایشان وجود دارد.

مظفری ادامه داد: هر چند شهید سلیمانی انسانی بی‌بدیل بود، اما خداوند همیشه به مردم ایران لطف داشته و همانطور که در طول تاریخ جای خالی شهدا را سرداران بزرگ پر کردند، سلیمانی‌های زیادی در این سرزمین ظهور کرده‌اند تا اهداف والا و مقدس انقلاب اسلامی و آرمان های دینی ما محقق شود.

این مسؤول تصریح کرد: در شرایط تشدید تحریم‌ها که سختی‌های فراوانی را با هدف تزلزل کشور بر ما تحمیل کردند، به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و تلاش، استقامت و مقاومت مردم عزیز، سربلندتر از گذشته در میدان هستیم.

وی گفت: ما وظیفه داریم تا از همه فرصت ها برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، قدم هایی برداریم که مردم کشورمان حلاوت و شیرینی زندگی خوب را بچشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بیان داشت: عزیزان ما در بسیج ناحیه مقاوت سپاه کیش بسیار تلاشگر و پرانرژی هستند و بخش زیادی از کنترل شیوع ویروس کرونا را مدیون آنها هستیم که با تلاش بی‌وقفه در 8 پایگاه در نظر گرفته شده به خوبی عمل کردند و در بحث‌های قرنطینه و مبارزه با این ویروس ما را یاری کردند تا نام کیش با کمترین میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس به‌عنوان الگوی موفق کنترل بیماری در کشور معرفی شود.

انتهای پیام/88060

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول