اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دستگاه امنیت ملی عراق از دستگیری یک عامل انتحاری خبر داد

دستگاه امنیت ملی عراق اعلام کرد که نیروهای این کشور موفق شده‌اند یک عامل انتحاری که قصد انفجار در مراسم عید امسال داشته‌ را دستگیر کنند.

دستگاه امنیت ملی عراق از دستگیری یک عامل انتحاری خبر داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دستگاه امنیت ملی عراق، امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای از دستگیری یک عامل انتحاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «رووداو»، در بیانیه یادشده آمده است که نیروهای عراقی موفق شده‌اند در استان‌های صلاح الدین (شمال) و دیالی (شرق) یک گروه تروریستی را منهدم کنند.

طبق این گزارش، نیروهای عراقی چهار فرد را دستگیر کرده‌اند که یک از این افراد قصد داشته، خود را در مراسم عید امسال در بغداد منفجر کند.

در این بیانیه همچنین اشاره شده است که فرمانده گروه یادشده و دو فرد مرتبط با این گروه دستگیر شده‌اند که این افراد اعتراف کرده‌اند، قصد برهم زدن ثبات پایتخت عراق در مراسم عید امسال را داشته‌اند.

دستگاه امنیت ملی عراق اعلام کرد که این افراد به دستگاه‌های حقوقی ذیربط تحویل داده شده‌اند تا تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول