اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

درخواست فلسطین از شورای امنیت برای مقابله با جنایت شهرک‌نشینان

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای با اشاره به جنایت‌های شهرک‌نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا این جنایت‌ها را متوقف کند.

درخواست فلسطین از شورای امنیت برای مقابله با جنایت شهرک‌نشینان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کرد که تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین تنها برای ارعاب شهروندان و آزار و اذیت آنها نیست بلکه این تجاوزات آن‌ها با طرح‌های استعماری و توسعه‌طلبانه جهت مصادره اراضی فلسطینیان به منظور توسعه شهرک‌های صهیونیستی مرتبط است.

در این بیانیه آمده است که هدف قرار دادن بخش‌های وسیعی از مناطق جنوب، جنوب غربی و شرقی شهر نابلس تا مناطق شرقی کرانه باختری با هدف ایجاد محل‌هایی برای سکونت شهرک‌نشینان صهیونیست، ایجاد بلوک‌های مجزای صهیونیست‌نشین و مرتبط کردن این شهرک‌ها با فلسطین اشغالی صورت می‌گیرد.

طبق گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، وزارت خارجه فلسطین با اشاره به اینکه چنین اقداماتی راه را به روی هر فرصتی جهت تشکیل دولت مستقل و دارای حاکمیت فلسطین به پایتختی قدس شرقی می‌بندد، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی و دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مسئول پیآمدهای جنایت شهرک‌نشینان و طرح‌های توسعه‌طلبانه و استعماری آن‌ها هستند.

در این بیانیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته شده است تا به نقش و مأموریت خود در خصوص تحقق قوانین بین‌المللی و اصول حقوق بشر عمل کرده و قطعنامه ۲۳۳۴ مربوط به عدم مشروعیت شهرک‌سازی و توقف جنایت‌های شهرک‌نشینان در کرانه باختری را اجرایی کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول