اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

باید فکر اساسی برای مسکن مهر دهدشت شود

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه باید فکر اساسی برای مسکن مهر دهدشت شود، گفت: اعتبارات برخی پروژه‌ها کاهش یافته است.

باید فکر اساسی برای مسکن مهر دهدشت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید محمد موحد در نشست شورای برنامه‌ریزی پیرامون طرح تفضیلی شهر دهدشت گفت: کاستی‌های این طرح رفع شود چرا که موجب نگرانی‌ اهالی سمغان، مسکن مهر شده بود و باید فکر اساسی برای مسکن مهر دهدشت شود.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه در مجلس با اشاره به رشد منفی کهگیلویه گفت: علت رشد منفی جمعیت شهر دهدشت موانع سد راه بود که الحمدالله این موانع رفع شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های مبنی بر افزایش بودجه استان طی سال‌های گذشته گفت: اگر بیشتر تلاش کنیم رشد اعتبارات استان بیش از ۵۶ درصد خواهد بود خود من برای طرح‌های آب‌رسانی به چهار شهر دهدشت، آب کشاورزی حومه کهگیلویه، آب مناطق دیشموک و... فریاد زدم که چرا اعتبارات را کاهش دادید، مدیران بدانند نمی‌آیند به ما پول بدهند باید تلاشمان را بکنیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر استاندار و مدیران و نمایندگان فریاد نمی‌زدند آنچه که الان به استان تخصیص داده شده را شاهد نبودیم، گفت: می‌بینم برخی پروژه‌ها رشد غیرقانونی دارند و برخی دیگر طرح‌ها کاهش غیرشرعی، غیرخدایی دارند به همین دلیل این شائبه در مجلس ایجاد شده که لایحه بر اساس یکسری مسائل خاص تنظیم شده و باید عودت داده شود.

موحد با بیان اینکه نوکر و خادم ملت هستم، گفت: همه ما مدیران دولت جمهوری اسلامی هستیم و باید دست به دست هم دهیم و به بهترین نحو به مردم خدمت ارائه دهیم.

وی بیان کرد: هر جایی احساس شد دست نماینده و استاندار و مدیران در دست هم است آنجا نتیجه گرفتیم و توانستیم اعتبارات را جذب کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول