اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«حاج‌قاسم» مالک اشتر زمان بود

نماینده طلاب همدان در قم گفت: حاج‌قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود زیرا هم با کلام و هم با برنامه‌ریزی‌ عملیات نظامی توانست سایه داعش خون‌آشام را از سر ملت‌های منطقه کوتاه و ریشه داعش را برکند.

«حاج‌قاسم» مالک اشتر زمان بود

حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: ایشان بنیانگذار یک مکتب جهادی در جامعه بین‌الملل و نمونه متعالی هجرت و شهادت در راه خداست.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود و با کلام و عملیات نظامی توانست سایه داعش خون‌آشام را از سر ملت‌های منطقه کوتاه کند تصریح کرد: داعش برای گسترش حاکمیت خشم، غضب و آدم‌کشی روی کار آمده بود و با بودجه کشورهای غربی و تسلیحات نظامی برای تحقق اهداف استکبار و صهیونیسم جهانی کار می‌کرد.

نماینده طلاب همدان در قم با اشاره به اینکه حاج قاسم با بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس و ایمان به اهداف راسخ خود در برابر آنها ایستاد اضافه کرد: نهایت عظمت و بزرگی حاج قاسم این شد که دشمنان بزدلانه با بهره‌گیری از جاسوس‌ها و مزدورانشان او را رصد کرده و به شهادت رساندند که نبود ایشان چیزی از بزرگی و مکتب جهادی او کم نمی‌کند.

وی با اشاره به نصب تندیس شهیدان مهندس المهدی و حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد گفت: نصب این تندیس این نوید را می‌دهد که آمریکا سیلی محکمی خواهد خورد و با خروج از منطقه و با به درک واصل شدن قاتل حاج قاسم، دل‌های ما نسیم خنکی را احساس خواهد کرد.

رضوی‌مهر با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی امروز یک مکتب و جریان تکثریافته در تمدن اسلامی برای آزادی جهان از یوغ استکبار جهانی است گفت: راه و مکتب حاج قاسم هیچگاه از ذهان جهان و جهانیان پاک نخواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول