اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دستور وزیر صهیونیست برای عدم واکسیناسیون کرونا برای أسرای فلسطینی

وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی دستور داده واکسن کرونا به أسرای فلسطینی که در زندان‌های این رژیم هستند، تزریق نشود.

دستور وزیر صهیونیست برای عدم واکسیناسیون کرونا برای أسرای فلسطینی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، علی‌رغم ادعای تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر تزریق واکسن «کووید ۱۹» به اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، تل‌آویو قصد ندارد این کار را انجام دهد.

«امیر اوحانا» وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه به مسئولان زندان‌های این رژیم دستور داد که هنگام تزریق واکسن کرونا به زندانیان، أسرای فلسطینی واکسینه تا اطلاع ثانوی واکسینه نشوند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، در بیانیه دفتر اوحانا در این باره آمده است که او دستور داده فعلا واکسن کرونا باید برای مسئولان زندان و زندانی‌های اسرائیلی تزریق شود و «زندانیان امنیتی» (أسرای فلسطینی) اجازه دریافت واکسن را ندارند.

این در حالی است که گفته می‌شود تا کنون حدود ۱۴۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل به ویروس کووید۱۹ مبتلا شده‌اند و این رژیم حتی از امکانات درمانی و بهداشتی مقتضی به آنها خودداری می‌کند.

دستور اوحانا بعد از آن صادر شد که «قدری ابو بکر» رئیس کمیسیون امور زندانیان در سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) گفته بود أسرای فلسطینی به زودی و در روزهای آینده در برابر ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.

پیش از این، روزنامه الاخبار لبنان گزارش داده بود، مسئولان صهیونیستی در دیدار با مسئولان فلسطینی گفته‌اند که در صورت آزادی زندانیان خود، اجازه خواهد داد واکسن کرونا وارد نوار غزه شود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول