اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نگرانی مسؤولان از طغیان مجدد کرونا در استان/ محدودیت تردد در مناطق زرد اعمال می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان آتش زیر خاکستر است و نباید در رفع محدودیت‌ها عجله کنیم تا مجدد شاهد طغیان ویروس نباشیم.

نگرانی مسؤولان از طغیان مجدد کرونا در استان/ محدودیت تردد در مناطق زرد اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه گفت: در حال حاضر روند ابتلا به ویروس کرونا با توجه به اعمال محدودیت‌های اخیر رو به کاهش است اما نباید اجازه داد مجدد وضعیت استان قرمز شود و باید در ادامه‌دار بودن سخت‌گیری‌ها پافشاری کرد.

وی با اشاره به ضرر و زیانی که بعضی از مشاغل از جمله اصناف در اثر تعطیلی و اعمال محدودیت متحمل شدند، گفت: سخت‌گیری‌ها در زمینه رعایت موارد بهداشتی باید در جامعه به خصوص ادارات افزایش یابد تا دوباره مجبور به تعطیلی اصناف و آسیب رسیدن به معیشت مردم نشویم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: طبق مصوبه کشوری همه ادارات پر رفت‌وآمد موظف به شناسایی و جلوگیری از ورود مراجعه‌کنندگانی که در دوران قرنطینه به سر می‌برند از طریق سامانه ماسک هستند و در صورت بی‌توجهی با مدیر اداره برخورد قانونی خواهد شد.

عباسی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی پیش‌رو تصریح کرد: این آزمون به خاطر شیوع کرونا مدتی است که به تعویق افتاده لذا ملزم به برگزاری آن هستیم ولی باید کنترل سخت‌گیرانه‌ای در برگزاری آن صورت پذیرد.

کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان آتش زیر خاکستر است

در ادامه عبدالرضا علیمحمدی گفت: این کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان آتش زیر خاکستر است و نباید در رفع محدودیت‌ها عجله کرد تا مجدد شاهد طغیان ویروس نباشیم.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم رعایت موارد بهداشتی در بعضی از کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها اظهار کرد: باید نظارت و کنترل اصناف را افزایش داد و در مورد برگزاری آزمون استخدامی، برنامه‌ریزی دقیقی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در بین مراجعین صورت گیرد.

سه شهرستان شهرکرد، فارسان و بروجن در وضعیت نارنجی قرار دارند

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد نیز در این جلسه تصریح کرد: در حال حاضر عمده شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد قرار دارند و فقط سه شهرستان شهرکرد، فارسان و بروجن در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه عمده دلیل ابتلا به کرونا در استان میهمانی‌های خانوادگی است، گفت: طبق مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا محدودیت‌ تردد از ساعت 9 شب تا 4 صبح در مناطق زرد نیز اعمال خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد افزود: باید به هر نحوی که می‌شود از ایجاد هرگونه تجمعی جلوگیری کرد تا مجددا شاهد گسترش ویروس کرونا در استان نشویم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول