اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

معاون صمت بوشهر: عرضه روغن بیش از سرانه مصرف است

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی دوماه گذشته یک‌هزار و ۲۳۲ تن روغن خوارکی در استان بوشهر عرضه شده و زمان حاضر میزان جذب و توزیع روغن در استان بوشهر مانند سال گذشته و بیش از سرانه مصرف است.

معاون صمت بوشهر: عرضه روغن بیش از سرانه مصرف است

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت:

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالقاسم محمد زاده صبح امروز در خصوص کمبود روغن در بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یک‌هزار و ۲۳۲ تن روغن خوارکی طی دوماه گذشته و پس از ایجاد مشکلاتی در انتقال و عرضه این محصول، در بوشهر جذب و توزیع شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: جذب و توزیع این میزان در دو ماه گذشته جدا از مواردی است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای از مرکز و یا شرکت‌های پخش مواد غذایی وارد این استان می‌کنند.

وی بیان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای علاوه بر ۲۸۸ تن سهمیه‌ای که از استان بوشهر به آنها اختصاص یافت، ۱۵۰ تن نیز به طور جداگانه جذب کرده‌اند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: شرکت‌های پخش نیز روزانه ۴۰ تن روغن تامین و در این استان توزیع می‌کنند. در زمان حاضر میزان جذب و توزیع روغن در استان بوشهر مانند سال گذشته و بیش از سرانه مصرف است.

معاون سازمان صمت استان بوشهریادآور شد: مشکلی که در دوماه اخیردر زمینه انتقال روغن خام از بنادر به تولیدکنندگان و روغن تولید شده از واحدهای تولیدی به مقاصد عرضه و فروش پیش آمد، باعث وقفه در تولید و عرضه این کالای اساسی شده‌است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول