اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی

رونمایی از «ژنرال در سایه» همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

بازی «ژنرال در سایه» همزمان با سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رونمایی می شود.

رونمایی از «ژنرال در سایه» همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

   حامد قدیانی: به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز متنا، بازی «ژنرال در سایه» همزمان با سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رونمایی می شود. مهدی جعفری جوزانی رئیس مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج درباره جزئیات ساخت و انتشار بازی «ژنرال در سایه» که درباره سپهبد حاج قاسم سلیمانی تولید شده، اظهار کرد: همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، شاهد یک پروژه بسیار خیره‌کننده به اسم «ژنرال در سایه» خواهیم بود.

این بازی در سبک اکشن اول شخص ساخته شده و راوی اتفاقاتی است که در ده ماه محاصره شهر آمرلی توسط داعش به وقوع پیوسته  و در نهایت با ورود شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با هلیکوپتر به این شهر ضمن دلجویی از خانواده های بی دفاع، محاصره شهر را در هم شکسته و منطقه آمرلی را از لوث حضور جنایتکاران دادعشی مورد حمایت رژیم تروریست آمریکا پاک میکند.
وی بیان کرد: این بازی بسیار جذاب که از داستان بسیار پرکشش و کیفیت فنی و هنری بسیار خوبی بهره می برد همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی رونمایی و به زودی روانه بازار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج هم در خصوص زمان و مکان و مهمانان مراسم گفت: به زودی جزییات مراسم در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول