اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تحریم و ترور محصول تفکر صاحبان قدرت لیبرالی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: تحریم‌ها، فشارها، شهادت سردار سلیمانی، فخری‌زاده، شهریاری و کسانی که در دهه اخیر به شهادت رسیدند محصول نگره صاحبان قدرت به تفکر لیبرال و ماکولیایی است، آنها باعث شدند استکبار گستاخ شود و تحریم‌ها را افزون کند تا سلیمانی‌ها را از مردم بگیرند.

تحریم و ترور محصول تفکر صاحبان قدرت لیبرالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی ظهر امروز در گفت‌وگوی تحلیلی و تبیینی با موضوع بصیرت، ولایتمداری، حماسه عاشورایی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ادوار مختلف در اوج عزت و شرافت است، تحریم‌ها، فشارها، شهادت سردار سلیمانی‌ها، فخری‌زاده‌ها، شهریاری‌ها و کسانی که در دهه اخیر به شهادت رسیدند محصول نگره صاحبان قدرت به تفکر لیبرال و ماکولیایی است، آنها باعث شدند استکبار گستاخ شود و تحریم‌ها را افزون کند تا سلیمانی‌ها را از مردم بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه حماسه آفریدند، تصریح کرد: مردم در گزینش صاحبان قدرت باید اجتهاد داشته باشند تا افراد انقلابی و مومن را بر سر کار آورند قطعا انقلاب اسلامی این پیچ‌ها را پشت سر خواهد گذاشت.

* در سال 1388 دنیازدگی برخی اصحاب فتنه سبب ایجاد فتنه شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به فتنه ۱۳۸۸ گفت: در سال ۱۳۸۸ فتنه‌گران با اعتراض به انتخابات دنبال ایجاد سقیفه‌ای بودند که جهت انقلاب را به سمت باطل سوق دهند، اگر اعتقاد داریم که سالار شهیدان در روز عاشورا به شهادت نرسید بلکه باید ریشه عاشورا و کربلا را در سقیفه جست‌وجو کرد سال ۱۳۸۸ را نیز باید سقیفه انقلاب اسلامی بدانیم البته سقیفه‌ای که ناکام ماند و شکست خورد.

احمدی با بیان اینکه الگوی حکومت انقلاب اسلامی بر مبنای فرهنگ نبوی، علوی و فاطمی است، افزود: هر جایی که خواص در مقابل حق به دفاع نپرداختند قطعا آنجا علتی حاکم است خطر دنیازدگی در مقابل حق‌مداری؛ در سال ۱۳۸۸ دنیازدگی برخی اصحاب فتنه سبب ایجاد فتنه شد.

وی بیان کرد: همین دنیازدگی در صدر اسلام وجود دارد خواص دنیازده بودند کسانی که مقابل امام علی (ع) ایستادند خواص دنیازده بودند، در فتنه ۱۳۸۸ نیز فتنه‌گران در مقابل ولایت تکمین نکردند به دلیل اینکه در جست‌وجوی طمع دنیا بودند.

* هر کسی دنیازده شود در مقابل حق می‌ایستد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: کروبی سختی کشیده نظام بود اما در مقابل ولایت ایستاد و دنیازده شد، موسوی با سبقه انقلاب ورود پیدا کرد و مورد توجه کانون انقلاب قرار گرفت اما چرا بر همه حقایق پا گذاشت به دلیل اینکه صفت رذیله در او وجود داشت و دنیازده شد، در حقیقت هر کسی دنیازده شود در مقابل حق می‌ایستد چه امروز و چه زمان حکومت ولی عصر (عج)؛ کسانی که در مقابل حکومت موعود خواهند ایستاد که دنیای خودشان را مهمتر از آنحضرت می‌دانند.

احمدی با اشاره به اینکه طایفه‌گرایی یکی از دلایل ایجاد فتنه می‌شود، تصریح کرد: حب فرزند، حب اهل بیت در ادوار مختلف تاریخ این مسئله را نشان می‌دهد در فتنه ۱۳۸۸ خواصی را می‌بینیم که فرزندان آنها با وجود انقلابی‌گری اولیاءشان عامل فتنه شدند به دلیل اینکه آقازاده هستند و چون آقایشان در اریکه قدرت نبود خط مقدم فتنه ایستادند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی فراتر از افراد است، گفت: مردم خواص بی‌بصیرت را کنار زدند، آقازادگان هر چه خطاکار باشند نسبتی با انقلاب ندارند و این پروزه هم شکست خورد.

* ریزش‌ها محصول تردیدهاست/ مردم فتنه 88 را همچون فتنه سقیفه شکست دادند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه ریزش‌ها محصول تردیدها است، افزود: فردی مانند احمدی‌نژاد به دلیل اینکه باور بصیرت‌گونه نداشت و تردید در عقیده داشت موجب ریزش احمدی‌نژاد شد.

احمدی با بیان اینکه کسانی در جبهه حق بودند اما عاقبت بخیر نشدند، ابراز کرد: مردم ما بصیرت داشتند و در جبهه حق ماندند به دلیل اینکه اندکی تردید نداشتند، افرادی مانند موسوی و کروبی که در مقابل احمدی‌نژاد قرار گرفتند در یک برهه در جبهه انقلاب بودند همان عده هم ریزش کردند به دلیل اینکه بصیرت مردم را نداشتند.

وی گفت: مردم بابصیرت، فتنه ۱۳۸۸ را همچون فتنه سقیفه شکست دادند و سربلند بیرون آمدند ولی کسانی مانند موسوی، کروبی، فی الحال مانند احمدی‌نژاد از مسیر انقلاب فاصله گرفتند.

* رفتار سیاسی احمدی نژاد سبب سوءاستفاده اصلاح طلبان نشود/  براندازان باید ناامید شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: اگر رفتار سیاسی احمدی نژاد سبب سوءاستفاده اصلاح طلبانی باشد که از ولایت فاصله گرفتند که مثلا ما می‌دانستیم و دیدید و ...؛ این جنبه خودشیفتگی است چراکه احمدی‌نژاد در سال ۱۳۸۸ با گفتمان انقلاب اسلامی که برگرفته از گفتمان امام راحل بود یعنی تبعیت از ولایت، ادامه راه شهیدان، ظلم‌ستیزی، ساده‌زیستی، استکبارستیزی از شعارهای احمدی‌نژاد بود و مردم به خاطر این گفتمان به احمدی‌نژاد اقبال نشان دادند.

احمدی ادامه داد: قاطعانه این نکته را می‌گویم اگر با این نگرش به 11 سال گذشته برگردیم همان کار را خواهیم کرد و به کسی رای می‌دهیم که در مسیر گفتمان انقلاب طی طریق کرد و این نمی‌تواند محل سوءاستفاده کسانی باشد که از قطار انقلاب پیاده شدند.

وی تاکید کرد: باید مسیر انقلاب اسلامی در مقابل براندازان طوری طراحی و عملیاتی شود تا دشمنان و براندازان برای همیشه ناامید شوند، اتاق فکر نظام اسلامی باید قوی و در جمیع شئون حکومت برای انقلاب اسلامی فعال باشد، مردم نباید در مسیری قرار بگیرند که یک فاجعه اتفاق بیفتد تا حماسه بیافرینند..

* برای ماندگاری انقلاب اسلامی مردم باید حماسه بیافرینند/ مردم نظارت و مطالبه کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: گرفتاری نظام اسلامی بر کسانی است که نگاه لیبرالی دارند و مسلمان هستند و اعتقاد به اسلام ناب ندارند، اسلام ناب؛ اسلامی است که مجاهدپرور است و احکام اسلامی را تا عمق کشور جاری و ساری می‌داند، اسلامی که ظلم ستیز و استکبارستیز است.

احمدی با تصریح اینکه آیا دولتی که مردم به وجود آوردند دولت اسلامی ناب است یا دولت اسلام لیبرالی، گفت: برای نجات و ماندگاری انقلاب اسلامی مردم باید حماسه بیافرینند، مردم نظارت و مطالبه کنند، قطعا اگر مردم اسلام ناب را حاکم کردند قطعا نگره‌های لیبرالی جایگاهی در این کشور نخواهد داشت.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول