اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستبند پلیس بر دستان «زورگیرخشن» جنت‌آباد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر مسلح موتورسواری خبر داد که به ۵۰ فقره زورگیری اعتراف کرده است.

دستبند پلیس بر دستان «زورگیرخشن» جنت‌آباد

سرهنگ جلیل موقوفه ای،رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری یک زورگیر خشن بلافاصله پس از زورگیری خبر داد.

 سرهنگ "جلیل موقوفه ای" در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 13:30 ششم دی ماه جاری ماموران کلانتری 138 جنت آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان گلستان بودند که دستگیری 2 زورگیر از طریق سامانه پلیس به آنان اعلام و به سرعت در نشانی اعلامی حاضر شدند.

وی گفت: شاکی که خانمی جوان بود به ماموران اظهار داشت که ترک نشین موتورسیکلت با تهدید سلاح سرد 2 دستگاه گوشی ام را سرقت کرده و با زدن ضربه ای به دستم به سرعت از محل گریخت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه این عمل سارقان موجب مصدومیت مالباخته شده بود تصریح کرد: بلافاصله تیم گشت انتظامی کلانتری به محل اعزام و‌ طرح مهار سارقان را عملیاتی کرده و به تعقیب آنان پرداختند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با مشاهده موتورسواران، ماموران کلانتری دستور توقف موتورسیکلت را اعلام کردند ولی متهمان برای رهایی از قانون بدون توجه به فرمان های پلیسی به فرارشان ادامه دادند.

وی افزود: با نزدیک شدن تیم کلانتری به موتورسواران، سارقان با افزایش سرعت سعی در فرار داشتند که تعادل موتورسیکلت از دستشان خارج و به زمین خوردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه در عملیات دستگیری راکب موتورسیکلت دستگیر، ولی ترک نشین از محل متواری شد، افزود: در بازرسی بدنی از موتورسوار 2 گوشی مالباخته کشف و متهم به کلانتری انتقال یافت.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در کلانتری به 50 فقره زورگیری با همکاری همدستش اعتراف و اظهار کرد که با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می کردند.

وی با اشاره به اینکه کشف جزئیات پرونده ادامه دارد، افزود: مالباختگانی که در این محدوده و به این شیوه از آنان زورگیری شده می توانند به کلانتری "جنت آباد" مراجعه و شکایت خود را پیگیری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار و جدیت با افراد هنجارشکن برخورد می کند و در اسرع وقت متهمان را برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول