اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم در رودان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) رودان تصریح کرد: بسیجیان رودان با برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی و مجازی به استقبال نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌روند.

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم در رودان

فضل‌الله قاسمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان با بیان جنبه‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان به‌ تنهایی یک فرد، یک ژنرال و یک سردار نبود بلکه ایشان مکتبی را ایجاد کردند که در راستای اندیشه پیامبر گرامی اسلام(ص) و تفکرات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران(ره) و مقام معظم رهبری است که از این مکتب به‌عنوان مکتب سلیمانی یاد می‌کنند.

وی در ادامه با با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی بسیجیان قرارگاه تحول محلات رودان اظهار داشت: مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌صورت مردمی و با حضور آحاد مختلف مردم با هدف معرفی مرام و منش شهید سلیمانی از لحاظ اجتماعی، مسؤولیتی، مدیریتی و ولایت‌پذیری از اهداف و برنامه‌های آن شهید والامقام از سوی بسیجیان در رودان برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) رودان افزود: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی، هنری و مجازی با شعار بصیرت، استکبارستیزی و ولایت‌پذیری در رودان اجرا می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، برنامه‌هایی هم‌چون دل‌نوشته‌ای برای سردار، نقاشی، وصیت‌نامه سردار شهید، مسابقه کتابخوانی، داستان‌نویسی و مقاله‌نویسی به موضوع شهادت سردار سلیمانی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی از برپایی ایستگاه‌های صلواتی با محوریت فرهنگی به‌همراه پخش کلیپ‌های سخنرانی سردار سلیمانی، نماهنگ و توزیع بسته‌های فرهنگی و ماسک نیز خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) رودان با بیان اینکه این برنامه‌ها به مدت یک هفته در رودان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا، محفل انس با قرآن، ماشین‌نویسی، برپایی کاروان عزای شهادت، توزیع بسته‌های معیشتی به نیت سردار شهید از دیگر برنامه‌های شاخص بسیجیان رودان است.

قاسمی خاطرنشان ساخت: این برنامه‌ها در سیزدهم دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز به‌طور ویژه از سوی بسیجیان قرارگاه تحول محلات رودان به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول