اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گودرزی: تقلب در سال 88 تنها یک اسم رمز برای ضربه زدن به اصل نظام بود

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه فتنه‌گران در سال 88 دشمن را امیدوار کردند، گفت: تقلب در فتنه 88 تنها یک اسم رمز بود و دشمنان اصل نظام و انقلاب را هدف قرار داده بودند.

گودرزی: تقلب در سال 88 تنها یک اسم رمز برای ضربه زدن به اصل نظام بود

عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سالروز یوم الله نهم دی، گفت:‌ در فتنه 88 هدف اصلی نظام سلطه که در پشت پرده همه جریانات آن زمان بود، هدف قرار دادن ارکان حاکمیت و ارکان نظام بود و این اقدام آنها در راستای اقدامات و توطئه‌های دهه‌های گذشته علیه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: تقلب تنها یک اسم رمز و بهانه بود؛ چراکه به صراحت در شعارهای‌شان هم می‌گفتند که انتخابات بهانه است و هدف اصل نظام و اصل انقلاب است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بالاترین ظلمی که سران فتنه و فتنه‌گران در سال 88 به انقلاب روا داشته شد، این بود که دشمنان را برای سرنگونی نظام امیدوار کردند و فتنه‌گران با این اقدامات‌شان نظام را تا لبه پرتگاه بردند و این اقدام آنها بستری برای تحریم‌های اقتصادی شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی به این مسأله امیدوار شدند که در درون کشور بی‌ثباتی و تزلزل وجود دارد، برنامه‌ها و توطئه‌های خودشان را بر این مسأله بنا گذاشتند.

وی افزود: کار آنها به جایی رسید که به ساحت مقدس عاشورا هم جسارت کردند و البته اباعبدالله این مملکت را نجات داد و نام مقدس امام حسین(ع) وقتی مورد هجمه قرار گرفت باعث شد خون ملت ایران به جوشش درآید.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: روز نهم دی به نام روز بصیرت نام گرفت. این روز به جهت این که مردم به صحنه آمدند و دشمنان را ناامید کردند و مسیر پیشرفت را به روزرسانی کردند و تهدیدها را از این کشور برداشتند و به دنیا نشان دادند با وجود همه مسائل و مشکلاتی که هست، مردم دوست و ودشمن را تشخیص می‌دهند. فتنه‌ها را به درستی می‌شناسند و اجازه نخواهند داد که بیگانگان بر مقدرات این کشور تسلط پیدا کنند. 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول